Vraag

schaamhaar scheren

  • 25 July 2020
  • 6 reacties
  • 203 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik ben 16 en nu had ik een vraag, Ik scheer dus nooit mijn schaamhaar is dit erg fzo? Is dit een afknapper?

 

Alvast bedankt,

J V 16


6 reacties

Dat is voor iedereen weer verschillend. Ik vindt het persoonlijk wat frisser en verzorgder als het geschoren is, maar je moet lekker doen wat je zelf fijn vindt. Je kunt het ook zo laten tot je een vriendin hebt, en haar dan vragen gewoon wat zij fijn vindt.

Maar het belangrijkste is dat je doet wat je zelf wilt.

 

Groetjess

Heyy

Is dit erg? Nee hoor. Is net wat je zelf liever hebt. Ik scheer het zelf af en toe, puur omdat ik dat chiller vindt.

Of dit een afknapper is of niet ligt een beetje van persoon tot persoon. Als ik een vriendin had zou ik ook liever hebben dat het geen bos is. 

Misschien heb jij van natura weinig schaamhaar en is het niet heel veel, who knows.

Als jij het niet ambetant vindt dat het er zit moet je het gwn laten staan joch!

Groetjs

Hey Jongen van 16

 

Belangrijk is dat je je zelf goed voelt bij je keuzes rond het scheren. Boeit scheren je niet zo? Dan hoeft het ook niet. Zoals hierboven gezegd werd zou je wel eventueel met de voorkeur van een toekomstige partner rekening kunnen houden. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Ik mag m'n schaamhaar niet eens scheren van mijn ouders

Ik mag m'n schaamhaar niet eens scheren van mijn ouders

Hoezo? Wat hebben je ouders hier nou weer mee te maken??? Als jij het wilt scheren mag je dat volgens mij gewoon zelf weten toch? Als je geen scheermesjes mag/kan halen, kan je het altijd nog knippen om het een beetje te onderhouden.

Ik mag m'n schaamhaar niet eens scheren van mijn ouders

Hoezo? Wat hebben je ouders hier nou weer mee te maken??? Als jij het wilt scheren mag je dat volgens mij gewoon zelf weten toch? Als je geen scheermesjes mag/kan halen, kan je het altijd nog knippen om het een beetje te onderhouden.

Precies,  en als het volgens jou echt nodig is en je hebt niks is een scheerapparaat een optie als je voorzichtig bent.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer