Schaamhaar scheren


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraagje voor jullie

Voor de meisjes:
Scheren jullie jezelf? of knippen jullie het gewoon bij
en hoe scheren jullie het dan?
in een driehoekje of streepje of alles weg?

Voor de jongens:
Vinden jullie dat een meisje zich hoort te scheren? of is bijknippen genoeg
en zouden jullie dan alles weg willen of mag/moet er nog een streepje/driekhoekje overblijven?

Xoxo

19 reacties

ik scheer me een keer in de zoveel tijd. Als het voor mij weer te veel wordt haal ik het gewoon allemaal weg. Voor mijn vriend maakt het niet zoveel uit, hij vind t wel geiler als ik kaal ben, maar met een beetje haar boeit hem niet.
ik (als jongen 17) vind juist dat een beetje schaamrhaar wel geil is dus mijn tip is als het teveel wordt knip het een beetje bij maar je hoeft het niet helemaal weg te halen hoor een streepje of een driehoekje kan ook gewoon
(jongen) ik vind kaal geiler maar een beetje is niet erg
Ik vind persoonlijk een hele bos echt nasty :']
Bij mezelf alleen al, laat staan wat de jongen ervan moet vinden..
Okeejj bedankt voor de reacties :D
Als een meisje bijvoorbeeld een driehoekje laat staan ofzo dan vinden jullie dat geen probleem?
X
quote weggehaald, let er allemaal op om geen overbodige quotes te plaatsen

nee hoor is geen probleem lieflovertje..ik ben een knul maar ik scheer me wel gwn ik hoef het niet.. maar kaal is ook mooi toch.. kheb al genoeg krullen op me hoofd 😮
Haha maar volgens mij wordt het minder erg gevonden als een jongen zich niet zou scheren dan als een meisje dat niet doet
En krullen zijn leukk:o
nou ik vind dat je als meisje liever wil dat je jongen geschoren is, dat hij gewoon maar moet scheren .. hihi dankje 😮
Hmm, mij zou het niet veel uitmaken of hij er wat haar heeft zitten hoor haha maar dat zal dan wel aan mij liggen
En jongens vinden dat ook niet echt fijn bij meisjes?
Sommige zeggen dat dat dan zo kriebelt enzo en met vingeren ( voor mensen die daar aan doen samen ) is het ook niet bepaald fijn voor de jongen lijkt me 😛
sorry deze reactie was niet in mijn mail boks aangekomen.. maar ik ben zo onervaren als wat heb nog niet eens gezoend dusja ik weet het niet hoor 😳
Maakt niet uit en oah okeej maakt ook niet uit haha komt nog wel :)
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
haha dat mag jij vragen.. ik ben ondertussen al 16... word in november 17 =(
echt eenloser ben ik
Achja je hoeft ook niet met alles vroeg te zijn?
Je bent geen loser als je nog niet gezoend hebt, dan moet jij gewoon nog een lieve meid zien te viden :)
Xoxo
klopt helemaal
Dat hij zichzelf een loser vind ( wat NIET zo is ) of dat het niet uit maakt?
Van mij mag je wel haar laten staan. Als het maar geen oerwoud is. Maar kaal neeeee
helemaal weg schere
Hii,

Een dikke bos vind ik echt vies en zelf heb ik niet heel donker haar. Ik knip het meestal bij en bij mn bikini lijn en een klein stukje op mijn schaamlip scheer ik het.

 x BlondMeiske
Ik heb een vraagje voor jullie

Voor de meisjes:
Scheren jullie jezelf? of knippen jullie het gewoon bij=nee,ik scheer me nooit,ik heb dus ook een grote zwarte bos schamhaar
en hoe scheren jullie het dan?= nooit, ik heb echt een oerwoud
in een driehoekje of streepje of alles weg?leen lekker harig oerwoud, lekker bij het vingeren

Voor de jongens:
Vinden jullie dat een meisje zich hoort te scheren? of is bijknippen genoeg
en zouden jullie dan alles weg willen of mag/moet er nog een streepje/driekhoekje overblijven?

Xoxo

Reageer