Schaamhaar scheren

• 15 July 2015
  • 9 reacties
  • 888 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen en ik scheer mijn schaamhaar
maar ik heb al snel weer stoppeltjes.
iemand ieden om dit teverminderen.
(aan de meiden: hoe scheren jullie je het beste?)

9 reacties

Hoooii,
een goede tip om langer glad te blijven zonder stoppeltjess is door je minder vaak te scheren! Als het niet hoeft omdat toch niemand het te zien krijgt scheer het dan gewoon niet! Als je een langere tijd niet geschoren hebt en je het dan wel weer een keertje doet blijft het veeel langer weg!
Success!
Xx hartjefoood
Dat is een fabel waar jij het over hebt. Je haar groeit altijd even snel terug. Dus daar kun je niets aan doen. (schaam)haar groeit gewoon snel. Daar kun je niet veel aan doen. Wel kun je je schaamstreek waxen (als je dat wilt). Dan blijft alles wel wat langer weg omdat je de haren verwijderd vanuit de wortel. 
Wat hartjefoood zegt is niet helemaal verkeerd. De haren groeien niet sneller nee, maar hoe vaker jij je scheert hoe dikker en donkerder de haartjes terug komen. Je hoeft je schaamhaar niet zo vaak te scheren lijkt mij. Zolang je geen last hebt van de haren gewoon lekker laten zitten en af en toe een beetje bijhouden. Het is trouwens wel belangrijk dat de mesjes van je scheerapparaat schoon en scherp zijn!
Dag is ook een fabel geloofinjezelf
Dat is zeker geen fabel, ik heb dat zelf ook meegemaakt ????
nee je beelt het je gewoon in omdat je denkt dat het zo is. maar uit onderzoek blijkt dat het gewoon op dezelfde manier terugkomt. Je hoofdhaar wordt toch ook niet korter en dikker en donkerder. 
Ik heb mijn hoofdhaar nog nooit geschoren dus ik zou het niet weten. Ik had vroeger altijd lichte beenharen maar sinds ik het scheer worden ze steeds donkerder. Heb er achteraf echt spijt van.
Ik heb mijn hoofdhaar nog nooit geschoren dus ik zou het niet weten. Ik had vroeger altijd lichte beenharen maar sinds ik het scheer worden ze steeds donkerder. Heb er achteraf echt spijt van.

dat is om dat je groeit dat ze donker wordenen dat heeft niks met je scheren of noet scheren te maken
Heey , ik scheer het nu niet het is winter aant worden en vindt het nu echt niet nodig
ik knip het om de zo veel tijd wel af want anders iriteer ik me daar aan . Als ik een vriendje heb en ik ga met hem logeren en zo en miss wel verder ga ik het wel glad acheren maar nu gwn dua niet want dan komt het ook meer terug , dat heb ik ondekt bij mn oksels . Woeps

Reageer