Vraag

Schaamhaar Meisjes

  • 15 November 2018
  • 15 reacties
  • 2041 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ben Sophie en ik ben 13 jaar. Nu zou ik graag willen weten wat jongens vinden van schaamhaar bij meisjes. Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden dus als jullie reageren zou dat erg aardig zijn. Ik heb zelf schaamhaar en daarom dus juist, mijn vriendje (ik heb ook al met hem sex gehad) vind het niet zo erg maar nu echt voor de laatste keer wat vinden jullie er van?
Met vrg, Sophie😁

Moeten meisjes schaamhaar hebben?


15 reacties

ik laat alsnog even een reactie achter.

dit is het eerste topic dat ik heb gezien met een Poll en vond het wel grappig maar:
ik vind dat een jongen niet moet beslissen voor het meisje, het is haar lichaam en mag dan zelf weten of ze daar het wil laten groeien, ja of nee, etc..
. maar ik snap wel dat er mensen zullen zijn die zeggen ik heb het liever niet bij mijn vriendin dan blijf ik ernog steeds bij dat het je eigen keuze is, en daarnaast is het niet iets dat je elk moment ziet, een piercing/tatoe is weer anders, of een baard bij jongens, dat zie je echt elk moment maar daaronder niet
Nog een vraagje zou je je mening ook kunnen uitleggen?
Hi,

Het is jouw lichaam, jij moet inderdaad, zoals @Ronald2001 al zei, kunnen bepalen of je wel of geen schaamhaar wil hebben.
In principe zit je schaamhaar er niet voor niets: het houdt viezigheid tot op zeker hoogte uit je vagina (zo is het in ieder geval oorspronkelijk bedoeld als ik me niet vergis). Echter zijn we tegenwoordig hygiënisch genoeg om onszelf daartegen te beschermen, dus zo erg is het nu ook weer niet om het af te scheren / weg te halen.

Gr. Pin

Hallo,
Ik ben Sophie en ik ben 13 jaar. Nu zou ik graag willen weten wat jongens vinden van schaamhaar bij meisjes. Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden dus als jullie reageren zou dat erg aardig zijn. Ik heb zelf schaamhaar en daarom dus juist, mijn vriendje (ik heb ook al met hem sex gehad) vind het niet zo erg maar nu echt voor de laatste keer wat vinden jullie er van?
Met vrg, Sophie😁

        He Sophietje! Sorry  dat ik als meisje ook antwoord, maar dat doe ik omdat ik best wat ervaring al heb nu ik 17 ben. Mijn ervaring is dat van al de jongens die met mij seks hebben gehad(zo’ n 8) er echt geen een raar deed of er wat vervelends over zei als ze mij de eerste keer naakt zagen. 2 of zo vonden wel dat ik wel een keer wat bij moest werken, maar ik vond het echt wel lief en best schattig dat de meeste vriendjes van me serieus zeiden dat zo’ n echt knap meisje als ik echt niet minder aantrekkelijk ben ook al heb ik echt wel een grote bos schaamhaar. Sophietje, nu ik 17 ben heb ik denk ik veel meer haar groeien overal dan jij, maar toen ik 13 was had ik al zoveel schaamhaar op mijn vagina groeien dat je mijn schaamlippen niet meer zag. Maar meisje, als je vriiendje jouw bos haar nou echt niet erg vind dan heb je toch geluk? of niet? geen gescheer en erge pijn , plus dat ik vind dat een kale vagina er helemaal niet vrouwelijk of mooi uitziet, vind je ook niet? Weet je, ik scheer me nooit, toen ik 10 was begon het te groeien, en dat doet het nog steeds haha! Mijn schaamhaar bedekt mijn vagina nu helemaal, en ik vind het gewoon mooi dat(ik heb zwart schaamhaar) al mijn haar in een zwarte driehoek groeit. Mijn oksels doe ik ook never. Sophietje, laat je schaamhaar lekker groeien joh, ik denk dat niemand iets raars tegen je gaat zeggen hoor. Ja, het zijn juist de meisjes die altijd wat te zeggen hadden over mijn zwarte haren, ach, sophietje, je bent nog maar 13, geniet van je vriendje en bekijk je eens goed I de spiegel...je bent een pracht meid!XXX

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb liever gewoon kaal want het ziet er verzorgd uit en wanneer je gaat beffen dan voelt t ook lekkerder aan vindt ik zelf. Maarja iedereen zn keuze en smaak.

Hey Sophietje!  Je zegt dat je al seks met je vriendje gehad, dus dan heeft hij jou dus al in je blootje gezien. Dan is mijn vraag: keekhij raar, of zei hij wat toen hij er achter kwam dat je veel schaamhaar hebt?? Of vond hij het wel best dat je als meisje best behaard bent op je vagina en was de seks heerlijk?? Nee?? Sophietje, ik denk dat je je echt geen zorgen moet maken over wat jij denkt dat je vriendje zou kunen denken...Laat alles aan je lichaam zo als het is, dus laat gewoon je bos schaamhaar lekker puur natuur want ik denk dat jouw vriendje je echt leuk vind, en het hem niet zo veel kan schelen dat jij toevallig veel schaamhaar hebt, weet je? Ik ben een meisje van 16 en ik heb net als jou ook echt veel schaamhaar, maar je denkt toch niet dat het af hangt van mijn harige vagina of een jongen mij wel of niet ‘goedkeurd’? Bij mij is het zo dat als een jongen al de eerste keer over mijn bos haar begint te zijken...dan zal het wel nooit wat worden, want hij kijkt niet hoe ik van binnen ben en waar hij op zou moeten vallen, maar hij bepaalt of ik in aanmerking kom om zijn kale vriendin te worden. Nou meisje, ik hoop dat je het begrijpt en er wat aan hebt XXX

Reputatie 3
Badge +4

Ik vind schaam haar wel wat hebben als je het hebt moet je niet alles weg halen ik vind het wel een beetje geil bij meiden

Ik vind schaam haar wel wat hebben als je het hebt moet je niet alles weg halen ik vind het wel een beetje geil bij meiden

Maakt mij niks uit aangezien je het niet ziet. Maar mij lijkt het fijner als een meisje geen schaamhaar als je seks gaat hebben.

Ik ben een jongen van 13 en heb nog geen sex gehad dus vandaar "het lijkt mij"

Ik vind schaam haar wel wat hebben als je het hebt moet je niet alles weg halen ik vind het wel een beetje geil bij meiden

Maakt mij niks uit aangezien je het niet ziet. Maar mij lijkt het fijner als een meisje geen schaamhaar als je seks gaat hebben.

Ik ben een jongen van 13 en heb nog geen sex gehad dus vandaar "het lijkt mij"


Hey Peoplelover, ik ben Minerva een meisje van 16 jaar. zeg, dus jij bent een jongen van 13?  Hoe weet jij dan dat je het wel ‘ wat vind hebben’ ? Heb je sowieso al wel eens een meisje met een grote bos schaamhaar gezien, echt he, dus dan bedoel ik geen seks? Ach, je bent nog maar 13,maar je ‘ denkt’ dat je het wel ‘ wat heeft een harige kut….maar aan het eind zeg je toch maar voor de zekerheid dat het je beter lijkt als de meisjes waar jij ooit seks mee gaat hebben toch maar helemaal kaaal moeten zijn??

Luister jongen, als je nou later bv he? Mij zou ontmoeten dan moet je toch wel gaan nadenken, vind ik een harige kut nou geil? of, nee...ze moet toch echt gaan scheren ‘ van onder’ . Want ik ben dus een meisje met echt heel veel schaamhaar, echt een grote zwarte bos haar waar ik trots op ben en het echt heel mooi bij mn kut vind staan...En ik vind seks hebben altijd onwijs lekker als een jongen mijn harige kut lekker verwend en met mijn bush bush speelt...snap je?  Echt, ik als meisje weet toch wel wat meiden erg opwindt en geil maat? Begrijp je me peoplelover? dan zou ik dus heel mn oerwoud op mn kut voor jou moeten gaan scheren? Nou, ik heb echt minder geile sekks als een jongen mij kaal wil hebben! serieus, ik vinger me 1000 x liever zelf met al mn kuthaar nog, dan ‘ zo als het hoort’  kaal, omdat een jongen het zoooo erg vind alshij af en toe een schaamhaartje in zijn mond krijgt, of al mijn kuthaar ‘ vies’  en’ goor’  vind en mij dus niet neemt als ik ben. Dus jongen van 13; jij moet nog veel leren over meisjes, sex en een kut met een bos haar. Veel succes in je liefdesleven. Een les van een 16 jarig meisje met veel kuthaar hi hi!!

Reputatie 7
Badge +7

Mijn vriendin en ik hebben echt heel erg veel schaamhaar en we gaan het nooit scheren. Toen we elkaar voor het eerst naakt zagen en seks hadden vond ik het niet erg dat ze veel schaamhaar had maar juist heel erg ontzettend geil. Ik vind schaamhaar bij meisjes heel erg geil. Ik ben trouwens 15 en zij is 16.ik zou liever kiezen voor veel schaamhaar dan kaal😊

XX MCES 😊

  • onnodige quotes verwijderd- De Kindertelefoon

 

ik vind het juist geil en sexy n meid met zon bos en als t er een beetje onder dr slip weg komt , dan net wat jij zegt met je bush spelen en dan te beffen liefs xx patrick

 

Reputatie 7
Badge +7
  • onnodige quotes verwijderd , de Kindertelefoon_

 

Prceies dat, ik ben een jongen van 15 en mijn vriendin heeft precies het zelfde als jij. Heel erg veel schaamhaar, grote zwarte bos schaamhaar en soms speel ik ermee omdat ik het gwn goed van haar vind dat ze het niet scheert. 

Badge

Ik vind schaamhaar nooit erg, ik vraag me alleen af hoe gek het zou zijn seks met schaamhaar te hebben :)

Badge

Ik ben een 14 jarige jongen

Reputatie 1
Badge

Hey Sophietje, meisjes van 13 hebben bijna allemaal al schaamhaar, ik had toen ook echt een heleboel zwarte haren  die toen al mn schaamlippen en alles helemaal overgroeiden, was 13 toen ik de eerste jongen kreeg en ook al snel seks. Mn vriendje had nog bijna nergens haar en vond het maar wat spannend dat zn vriendin al zo veel beharing en al echte borsten had. We zijn nog samen en erg gelukkig samen, alleen kan hij niet van mij afblijven, ik vind het wel schattig dat mn vriend het liefst de hele dag aan mn kutcen borsten zit hi hi! Ts, echt, de meeste jongens hebben echt geen enkel probleem  als hun vriendin het fijn vind om een behaarde poes të hebben. Dus laat lekker groeien Sophie! X

Reageer