Schaamhaar

  • 15 July 2018
  • 8 reacties
  • 689 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb laatst mijn schaamhaar daar beneden geknipt en geschoren. Waarom? Denk dat ik t gwn leuk vond... Zijn er meer die het doen en hoe? En misschien ook een reden waarom?

8 reacties

Hoi

Op deze site vind je een lijstje met voor- en nadelen. Ik zal er hier enkele voor je neerzetten.

Voordelen
– Het is minder zweterig.
– Hygiënische voordelen (ook na de seks).
– Het ziet er frisser en vaak uitnodigender uit.
– Toegenomen sensatie.
– Het is fijner voor de ander tijdens orale intimiteit.
– Je zaakje lijkt groter.

Nadelen
– Je moet het continu blijven bijwerken.
– Het kan enige tijd in beslag nemen.
– Het eventuele jeuken.
– Prikkeligheid voor jezelf en bedpartners.
– De kans op wondjes/bultjes.
– Als je harig bent en je scheert alleen daar, resulteert dit in een eiland van kaalheid.

Het is een site die het artikel op mannen gericht had geschreven , maar voor vrouwen geldt het ook.

Hopelijk ben je daarmee geholpen :)

Groetjes
x
Hi Anoniem_15,

@100Divergent11 heeft je al tips gegeven en hieronder mijn eigen verhaal.

Twin en ik (we zijn nu 15,5 jaar) hebben vorig jaar voor het eerst ons schaamhaar weggehaald. We hadden nog niet superveel en nog steeds hebben we bijna geen lichaamshaar.

Sws nog niks in ons gezicht, dus totaal geen snorretje of baard. Onze oudere broer (bijna 17) heeft dat ook nog bijna niet, dus het zit een beetje in de familie, denk ik. Ons jongere broertje van 14 heeft ook wel al schaamhaar, maar ook niet zo veel, terwijl zijn piemel al wel flink gegroeid is.

Twin en ik gaan het liefst naar het naaktstrand, maar waar we nu een vakantiehuis hebben is dat niet heel dicht bij, dus moesten we een nieuwe zwembroek hebben. Het liefst een kleine, zodat we toch zo bruin mogelijk worden.

Mama had voor ons kleine speedo’s gekocht, maar die waren zo klein dat ons schaamhaar er bovenuit kwam. Dus ja, toen hebben we ons schaamhaar met ontharingsschuim (eerste keer hadden we dat gepikt van onze zus) weggehaald en dat doen we nu regelmatig als het weer wat langer is (alleen kopen we nu zelf dat schuim). We doen schuim, omdat dat lekker zacht is en het geen stoppels geeft.

Bovendien vinden we onze piemels er mooier uitzien als we geen schaamhaar hebben. Ze lijken daardoor ook wel wat groter.

Bij het pijpen vinden we het ook wel lekkerder als een jongen geen schaamhaar heeft.

Verder gewoon bij seksen als je over elkaar heen klaar komt dan is het frisser als dat sperma niet allemaal in je schaamhaar zit en bovendien kun je het dan makkelijker oplikken bij elkaar.

Oh, voor als je het nog niet wist, vallen twin en ik op jongens en hebben we er dus ook seks mee.

Doe jij het ook helemaal kaal en vind jij ook dat je piemel dan groter lijkt?
Pijp je ook wel eens jongens en wil je dan dat ze liever kaal zijn of schaamhaar hebben of val je op meisjes en val dan op en kale kut en vind je dat lekkerder om te likken of heb je liever een meisje met schaamhaar?

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 3
Badge +8
Hey M&M's,

Warning: onderstaand is off-topic.

Ik zit al een hele tijd met een vraag. In je reacties gebruik je vaak wij/ons als je een verhaal uit eigen ervaring gaat vertellen. Gebruiken jij en je tweelingbroer hetzelfde account of schrijven jullie samen zo'n reactie? Of spreek je gewoon graag ook namens hem zonder hem te polsen? Dat was het alweer.
@Daan.,

even een antwoord op jouw vragen:

"Gebruiken jij en je tweelingbroer hetzelfde account?"
Nee

"schrijven jullie samen zo'n reactie?"
Nee

"Of spreek je gewoon graag ook namens hem zonder hem te polsen?"
Nee

Btw onder al mijn reacties staat in de handtekening: “ik ben de jongste helft van een 1-eiige-alle-twee-gay-ling”

Als je nog vragen hebt, dan lees ik het wel.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik weet inmiddels een heel klein beetje wie je bent. Interessant dat jullie over zoveel dingen hetzelfde denken.
@Daan,

we kennen elkaar al van voor de geboorte en dat kunnen niet veel mensen zeggen :)

Bovendien hebben we samen ook al het één en ander meegemaakt en we weten wat we aan elkaar hebben :D

Nu is het weer tijd om Anoniem_15 te helpen met zijn vragen over schaamhaar, dus wie reageert? Misschien jij?

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Ik vroeg me alleen af waarom je redelijk vaak met wij spreekt bij uiteenlopende onderwerpen. Waarom je er dus uit jezelf voor kiest ook namens je broer te praten zonder specifieke aanleiding. Ik wist niet dat tweelingen dat deden, dus weer wat geleerd.

Anoniem_15 heeft al twee uitstekende reacties gehad waar ik niets op toe te voegen heb.
Ja ik doe het ook. Niet omdat ik een vriendin heb die het niet wilt ofzo (nog nooit een relatie gehad) maar mijn broertje zei op vakantie een keer tegen mij dat hij zich schaamde dat ik oksel haar had toen had mijn moeder het weg geschoren. (Ik wist niet hoe ik moest scheren en mijn ouders zijn ook gescheiden aangezien mijn vader wel eens dingen stal en met drugs bezig was. Wilde mijn moeder niet meer) toen ging ik het gewoon op internet opzoeken. Wat ik doe is (als er scheerschuim is over mijn zaakje smeren) als het er niet is dan ga ik tijdens het douchen met een wegwerp mesje ofzo met warm water weg scheren. Ik doe het wel voorzichtig aangezien ik mij wel snel snijd ben ik achtergekomen. Ik vind het netter staan alleen in het begin als het terug groeit dan kriebelt het wel maar dan weet je dat je of weer moet scheren of moet wachten als je het wilt laten staan.

Reageer