schaamhaar

  • 7 February 2012
  • 25 reacties
  • 6412 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben een meisje van bijna 17 en heb een vraag: De afgelopen paar weken heb ik mijn eerste echte tongzoen gehad en heeft de betreffende jongen me ook gevingerd. Ik wist niet zeker of ik dat wel wilde (was wel lekker) want ik had mijn schaamstreek al tijden niet bijgehouden... Nou is mijn vraag aan de meiden hier: Scheren jullie je schaamstreek??

En aan de jongens: Wat vinden jullie, lekkerder, sexy of mooier??



Dankjulliewel!!

Xx

25 reacties

Hoi.
ik ben een meisje van 11 bjna 12 en ik heb ook heel veel schaamhaar. ik heb het al een paar x afgeknipt met een schaar. maar ik vind het best wel eng dan. ga je bij de 1e x vingeren bloeden??? :$


doehgg.
groetjes a litte puber
Hoi.
ik ben een meisje van 11 bjna 12 en ik heb ook heel veel schaamhaar. ik heb het al een paar x afgeknipt met een schaar. maar ik vind het best wel eng dan. ga je bij de 1e x vingeren bloeden??? :$


doehgg.
groetjes a litte puber




Het bloeden kan gebeuren dat betekend dat je maagdenvlies stug is. Maar het hoeft dus helemaal niet, bij mij bloedde er niks maar ik had dan ook al eerder mezelf bevredigd en dan kun je zelf voelen wat je het lekkerst vind. Toen hij het de eerste keer deed was het nogal pijnlijk 😛

xx
In de beginperiode met mijn vriend heb ik het ook niet bijgewerkt (veel gedoe!). Af en toe en knipje hier en daar, zodat je er geen vlechten in kan leggen (bij wijze van spreken). Je moet vooral kijken naar wat jij wil. Voor een jongen zou het misschien fijner zijn als je minder tot geen haar hebt down under, maar je moet kijken naar wat jij wil: het kan soms flink jeuken en het groeit vrij snel aan. Dus je moet het regelmatig bijhouden!
Gwn beetje bijknippen,doe ik ook.

Als ik alles er helemaal van af haal krijg ik enorme jeuk en rode bultjes en dat is ook niet echt een leuk gezicht..

xx
Hee!
Je moet je alles behalve druk maken om alles wat daar down under zit. Ik snap dat je er soms wat onzeker over kan voelen omdat het een plek is die je nooit aan mensen laat zien, en het zijn immers ook je 'edele' delen van je lichaam. Maar laten we de rollen eens omdraaien. Zou jij het erg vinden als die jongen wat meer haar heeft bij zijn geslachtsdeel? I don't think so! 😃


Doe lekker wat je zelf het beste vind en waar jij je het lekkerst bij voelt. Als jij je zekerder voelt met weinig schaamhaar, dan zou ik het bijhouden maar je moet het zeker niet doen omdat je denkt dat het sexy is ofzo. Jongens zijn al blij als ze hun sexuele gevoelens kunnen uiten 😛


Don't worry! Liefs, xxxx
ik heb altijd mijn schaamhaar in een leuk vormpje een rondje, viertkantje en nu een hartje. dat zijn ook leuke opties alleen moet je alles bij je schaamlippen kaal scheren en het wel heel goe bijhouden en voor die bultjes; je kunt bij de apotheek speciale vaginale creme halen en die werkt heel goed voor je bultjes en droge stukjes en verzorgt alles ook nog eens

Succes!
Scheren!!!



xxx een 15 jarige jongen.
ik zal het wel scheren ziet er sexy uit en veolt denk ik ook wat fijner
Ik vind geschoren fijner, maar dat komt ook omdat ik mijn vriendin oraal bevredig..

Wel vind ik dat jongens het ook moeten bijhouden want de meiden doen het ook 😉
Ben ik het ook mee eens, maar het is je eigen keuze.
klein btj mag maar t liefst scheren



xx 14 jarige jongen
Hallo,

Ik denk dat dat bij iedereen anders is. De ene houd van een flinke bos en de ander van kaal.
Wat vind jij ervan?
Wat vind je vriend ervan?

Als je het gaat scheren, koop dan een nieuw scheermesje en niet ééntje van je moeder of vader die al gebruikt is. (de kans is namelijk heel groot dat het dan niet glad word, en dus krijg je bultjes.)

Ik gebruik altijd een nieuw mesje. Dit mesje bewaar ik een aantal weken, daarna gooi ik het weg. Dan is het mesje dus bot en krijg je schrammetjes.
Scheren doe ik onder de douche zonder scheergel. Ik heb nooit geen bultjes of rooie plekjes. :)

X
Meisjes moeten het zowizo knippen, er zijn genoeg jongens die op haar afknappen.(en dan ben je ook niet blij)
Ik zelf vind schaamhaar ook lelijk en het kriebelt volgensmij bij het neuken.
En moeten jongens dan van onderen geschoren zijn???
XOXO TO1111
ik vind het kaal het lekkerst en sexiest en mooist :D


groetjes iemandhied (Jongen)
ik heb echt een hele bos maar mij lijkt het pijn doen als je het op die plek onthaart met een scheermachine
ik heb echt een hele bos maar mij lijkt het pijn doen als je het op die plek onthaart met een scheermachine




Ik vind juist wel mooi hele bos 😛
zelf vind ik kaal gewoon hygienisch, vooral met ongesteld zijn enzo, maar bij jongens vind ik dat nogal 'jongetjes-achtig' staan, als het maar een beetje wordt bijgehouden is het wel goed
ik ben een jongen en ik scheer mijn schaamhaar niet, maar ik vind meiden met een bikini lijn altijd wel geil! en mooi staan hoor!

grttzzz.... ottieknottie
hoi ik ben een jongen ik zou het wel scheren
hoi ik ben een jongen ik zou het wel scheren
nou eigenlijk scheer ik me regelmatig, maar ik durfde het niet te zeggen!
ik doe het zelf altijd scheren want dat vint ik zelf fijner en bij meiden vint het geschoren ook beter want ik vint zelf als ik iemand vinger niet echt heel  fijn aan voelen en zeker niet als je een meisje beft en als iemand bij pijpt vint ik het niet fijn als ik schaamhaar heb en bij een meisje vint ik kaal sexyer staan xxx ly dames
hey c girl, je vraag was toch of wij meiden ons schaamhaar scheren of niet: nou c girl, ik ben dus een meisje van 15
en ik scheer mijn schaamhaar dus echt nooit hè? Ik ben het eigenlijk niet anders gewend, bij ons thuis zijn we met 4
meisjes, ik van 15 en mijn jonge zusje van 13, mijn oudere zus van 17 en mijn grote zus van al 20. wij wonen in een
boerderij met al de meiden en mijn ouders door elkaar, kijk, bij ons is het bijvoorbeeld echt normaal als we een van
mijn zussen/zusje in hun blote lijf thuis ergens tegenkomen. Mijn vader is echt onwijs trots op zijn dochters en zegt dat
hij echt geluk heeft gehad om zulke mooie dochters te hebben. c girl, wij zijn alle 4 opgegroeid zonder zelfs maar te denken
om ons schaamhaar te bewerken of te scheren...mijn zusje van 13 heeft nu al heel veel schaamhaar, maar mijn oudere zussen
hebben echt nog veel meer haar, maar mijn grote zus van 20 heeft dus echt een zwart 'oerwoud', ik en mijn zussen hebben
alle 4 echt wel grote zwarte bossen schaamhaar.
weet je c girl, je moet je echt geen zorgen maken over je bos schaamhaar hoor! je zei dat je je bos haar al een tijdje lekker had
laten groeien, dus bij je 1e kus ben je gevingerd...waarom maak je je zorgen? ik bedoel: je vriendje had heus echt wel wat
gezegd ALS hij een probleem heeft met jou bos schaamhaar hoor! luister, ik zei je al dat ik nu ik 15 ben al echt wel heel veel
schaamhaar op mijn kut heb zitten. c girl, geloof me meisje: mijn zussen en ik krijgen bijna altijd de jongens die op het type
meisje als ons vallen, dat komt omdat wij ook gewoon ons okselhaar zichtbaar laten groeien, echt: er zijn heel veel jongens,
serieus hè? die op behaarde meisjes vallen, en als ze ontdekken dat wij 4en allen een grote zwarte bos haar hebben dan is het
vaak wel eens ruzie voor wie het nieuwe vriendje is hihi!
We gaan vaak, wij 4 meiden naar de sauna en ja, sommige jongens en mannen kunnen echt hun ogen niet van onze behaarde
vaginas en zo houden, ach, dan vallen we wat meer op...ik ben nou eenmaal zo, en wij vinden dat al dat zwarte schaamhaar
heel gewoon daar hoort te groeien. Maar onze grote zus van 20 krijgt toch wel de meeste aandacht hoor, vorige week in de sauna
was er een wat jongere jongen en die was steeds in de buurt van mijn zus hihi! ze raakten in gesprek en hij zei dat hij zich niet
meer kon inhouden om iets over haar enorme bush haar te zeggen. mn zus vond hem echt wel leuk en schattig want hij zei dat
hij haar het mooiste meisje wat hij ooit had gezien, hij was echt helemaal hoteldebotel op haar. al was hij 18, dus 2 jaar jonger,
mijn zus kreeg wat met hem en ze zei dat ze echt nog noooit zo lekker verwend was...en het is echt waar dat meisjes met een
lekkere volle bos haar veel intensere seks hebben, al mn 3 zussen zweren er echt bij! en mijn behaarde kut ruikt echt heel
opwindend en heel lekker zeggen al mijn vriendjes, en ze vinden al mijn schaamhaar dat op mijn kut groeit ook serieus onwijs
mooi en opwindend eruit zien...ze zeggen: 1 keer een meisje met een grote bos schaamhaar, nooooooit meer kaal erna!
dus c girl: maak je toch geen zorgen om je bos schaamhaar! echt, er zijn zooo veel leuke jongens die voor behaarde meisjes
gaan! succes, en neem je eigen wijze besluit waar jij echt achter staat, je vriendje bepaald dus ECHT nooit dat jij voor hem
een meisje met te veel schaamhaar bent! want als hij echt verliefd op je is...dan vind hij het echt niet erg dat jij al een lange
tijd je bos schaamhaar lekker heb laten groeien, bij mij vinden de meeste jongens mij een stoer meisje speciaal omdat ik
dus mijn grote zwarte bos haar nooit geschoren heb en ze noemen mij vaak een 'wildgirl' omdat ik echt wel ook een kut heb die
helemaal begroeid is met haar, en het groeit ook echt lekker wild hihi! succes c girl!
Hi natural-rachel15,

mooi dat je er zo voor durft uit te komen.

Jij en je zussen schamen zich er duidelijk niet voor en dat hoeft ook niet.

Jouw oudste zus laat er misschien wel haar op groeien, maar laat er iig geen gras over groeien als het aankomt op iets doen met een leuke jongen uit de sauna :)

Doe wat goed voelt en wees jezelf, zou ik zeggen.

Ik moet wel zeggen dat jullie niet in mijn doelgroep vallen, want ik val op jongens met bijgewerkt schaamhaar of kaal (verwijderd schaamhaar), maar ik heb er geen probleem mee dat jullie zijn zoals jullie zijn.

Veel plezier in het leven :)

Groetjes,
M&M's

Hi natural-rachel15,

mooi dat je er zo voor durft uit te komen.

Jij en je zussen schamen zich er duidelijk niet voor en dat hoeft ook niet.

Jouw oudste zus laat er misschien wel haar op groeien, maar laat er iig geen gras over groeien als het aankomt op iets doen met een leuke jongen uit de sauna :)

Doe wat goed voelt en wees jezelf, zou ik zeggen.

Ik moet wel zeggen dat jullie niet in mijn doelgroep vallen, want ik val op jongens met bijgewerkt schaamhaar of kaal (verwijderd schaamhaar), maar ik heb er geen probleem mee dat jullie zijn zoals jullie zijn.

Veel plezier in het leven :)

Groetjes,
M&M's

         Hey M&M’s, wat lief van je wat je aan dat volgens mij super schattige en eerlijke meisje Rachel van 15 schreef! “ mooi dat je er zo voor uit durft te komen” en” doe wat goed voelt en wees jezelf, zou ik zeggen”

Weet je M&M, meisjes van 15 die net als Racheltje dus duidelijk niet voor een kale vagina kiezen, of eigenlijk al gekozen hebben zoals wel duidelijk is hebben echt veel steun aan de dingen die jij haar schrijft. Ik vind je een sympatiek mens, en je laat het meisje in haar waarde. Ik ben een meisje dat net 17 is geworden en Racheltje 15 lijkt best wel op mij, ik scheer me dus ook nooit, heb het nog nooit gedaan, en ben het zeeeker niet van plan om voor wie/wat/rede te gaan scheren. Kijk M&M, ik ben opgegroeid in Rusland, eigenlijk Uzbekistan, en toen ik op mijn 10e schaamhaar kreeg was dat nou eenmaal zo. een heel andere cultuur. Toen ik 12 was puberde ik best zwaar en had ook al heel veel schaamhaar. Scheren? dat deed bijna geen een meisje hoor. Ik ben een aangenomen kind en woon 4 jaar hier( ja, ik heb de taal super snel geleerd haha). Ik ben net 17 geworden, en om je net als Racheltje de waarheid te zeggen, kom ik er zonder enige schaamte voor uit dat ik nu op mijn 17e echt wel een hele grote bos schaamhaar over heel mijn vagina groeien, I denk data Racheltje op dr 17e wel op mij zal lijken’ beneden’ . Ik heb in Nederland denk ik 8 vriendjes gehad...ik denk omdat ik er heel anders uitzie als de hollandse meisjes , dat ik met mijn glimmend zwarte haar tot mijn schouders en mijn gitzwarte ogen hier in nederland best wel opval, ik altijd al snel wel een jongen achter me aanheb. En weet je? wat veel jongens hier wel allemaal zeggen over een meisje dat gewoon haar schaamhaar heeft( Haren in de mond...dan kan je echt niet beffen schat!) de meiden zijn vies, onverzorgd en het ziet er niet uit las ik her en der. Nou, mijn partners zijden niets over mijn vele vrouwelijke beharing en verwenden me echt wel intens, of ze vonden het helemaal de BOMB als ze mijn zwarte bos haar zagen, dus ik heb nooit aan sccheren nogmaar gedacht, mijn seks parter vond het wel ok al dat haar, of ze aanbaden mij bijna als ze zagen hoeveel beharing heb! XXX Gizeh

Hallo Gizeh17 :)

Ik geef je een suggestie om te reageren op wat recentere topics (Minder dan 3 maanden na de laatste reactie) want ik vermoed dat de TS niet meer reageert.

-Dr8gon99

Reageer