Vraag

samen onder de douche of in bad

  • 10 August 2020
  • 6 reacties
  • 2060 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Wie staan er nog meer onder de douche of zitten in bad met een van beide ouders of misschien met je zus of broer?

ik zelf heb 2 moeders en ik sta vaak samen met een van hun onder de douche

En als ik merk dat er een alleen in het ligbad ligt stap ik er altijd spontaan bij in.

Samen douchen vindt ik zelf erg praktisch je kunt elkaar dan goed wassen op plekken waar je zelf niet goed bij kunt komen ( vooral de bovenste gedeelte van de rug ).

En samen in bad liggen is ook erg fijn lekker chillen, kletsen daar hou ik ook van alleen in bad zitten vinden wij maar niets dan douchen we liever.

 

 

 

 


6 reacties

Ik douche niet met mensen samen maar ik laat de deur open dus ze kunnen zo in en uit lopen.

 

gr. mij

Hi sproetje,

 

ik douche meestal met mijn twin en als we school hebben staan we vaak met z'n 3-en onder de douche, dus samen met onze jongere broer. We hebben zo'n glasplaat van 2 meter ofzo waar je dan achter kunt lopen. Als je op elkaar moet wachten duurt het langer. Vroeger gingen we vaak met onze zus, maar toen hadden we een andere slaapkamer en moest we een badkamer met haar delen. Twin en ik zitten ook wel samen in bad, maar meestal douchen we. We gaan eigenlijk alleen in bad als we een lange fietstocht hebben gemaakt en dan is het wel lekker voor je spieren en dan kijken we tv of yt, want gewoon zo in bad zitten is saai.

Met papa en mama gaan we nooit onder de douche, wel soms ook met vrienden als die blijven  slapen of als we bij ons gezwommen hebben ofzo.

 

Groetjes,

M&M's

Hoi,

Zelf sta ik alleen onder de douche. Nu is het eigenlijk ook niet anders mogelijk, want de douche is wel echt te klein voor 2 personen. 

Ik vind het persoonlijk niet raar ofzo dat je dat doet. Hoewel het ook normaal is om op een gegeven moment niet meer te willen dat je ouders je naakt zien, kan het ook gewoon zijn dat je dat niet erg vindt.

Ga dus lekker douchen en badderen op deze manier als je dat chill vindt!

Gr. Pin

Reputatie 7
Badge +5

Als we naar school moeten douche ik elke ochtend met m’n broertje. Na het sporten douche ik daar en ga ook soms met m’n broertje of broer in bad

Ik douche ook gewoon alleen. Ik deel mijn blote lichaam sws niet met mijn ouders of broer en zus. Dat vind ik privé. Ik zou me hier heel ongemakkelijk bij voelen.

Groetjess

Hallo sproetje :)

Ik douche gewoon alleen.

-TheMightySlayer <3

Reageer