Vraag

“restje” bloed met tampon in.

  • 8 June 2021
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyyy,

kan je als je een tampon inhebt nog een “restje” bloed verliezen?? Want ik ben nu ongesteld en er komt nog een beetje bloed uit. Maar ik voel de tampon niet. 

Plss help me want ik ga straks zwemmen met vriendinnen…

groetjes Alvast bedankt!!!


2 reacties

Heey,

kan je als je een tampon inhebt nog een “restje” bloed verliezen??

Ja, dat kan zeker. Het zou dan bijvoorbeeld kunnen dat je de tampon niet goed ingebracht hebt, of dat de tampon niet helemaal goed zit. 

Als ik met een tampon zwem, kan het gebeuren dat ik in het water bloed verlies.’
Maak je daarover geen zorgen want de vloeistof wordt door de tampon opgenomen zolang deze zich nog in de vagina bevindt. Gebruik gewoon direct voor het zwemmen een nieuwe tampon en vervang deze onmiddellijk erna weer. (Bron)

Groetjes,
Simply Me

Heyy

 

Ik ben een jongen en heb eigenlijk totaal geen verstand van een tampon😅, Maar heb even een klein onderzoekje op internet gedaan en kwam op het volgende uit.

 

Je kan gewoon een tampon gebruiken als je wilt zwemmen. Het kan volgens mij zelfs zijn dat het bloeden stopt als je eenmaal in het water ligt en het kan een pijn verlichtende functie hebben. Het is volgens mij wel het best om de tampon te vervangen na het zwemmen om eventuele infecties van het zwemwater te voorkomen.


Groetjes van mij.

Reageer