Rare dromen..

• 12 September 2015
  • 5 reacties
  • 201 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb al een tijdje hele rare dromen
Ik denk dat het misschien egt gebeurd is, in de avond
Ik droom wel vaker dat ik naakt enzo ben en dan dingen doe
Vandaag leek het alsof ik in de avond mijn ogen voor een seconde open deed,
Ik denk dat ik iemand voor me zag, naakt (btw ik heb een hoogslaper, niemand komt normaal boven mijn bed)
Weten jullie misschien hoe ik erachter kan komen of er in de nacht dingen gebeuren,
Misschien een app ofs die alles opneemt wat er in de nacht gebeurd?

5 reacties

Ik denk dat alles wat je echt mee lijkt te maken, gewoon dromen zijn. Soms kan het lijken alsof een droom echt is gebeurd. 
Maar als je je zorgen maakt, kun je inderdaad apps downloaden die geluiden opnemen. Maar je kunt natuurlijk ook een camera op je bed richten. Om te kijken of er werkelijk rare dingen gebeuren in de nacht. 
Hallo,

De kans is groot dat je inderdaad gewoon droomt. Als je je echt zorgen maakt zijn er genoeg apps die geluiden op kunnen nemen. Zoek gewoon even op 'sleep recorder' of iets in die richting. Maar ik zou me niet te veel zorgen maken, rare dromen rond deze leeftijd zijn normaal.

Groetjes
heel erg bedankt voor jullie reacties 🙂
Maak je niet teveel zorgen, als jij het echt wilt weten kan je natuurlijk een camera ofzo plaatsen....

-Domuh ❤
Badge +17
Het lijkt erop dat jij last heb van lucide dromen. Dit zijn dromen waarbij je droomt, maar alles toch echt lijkt. Het lijkt me sterk dat er ook daadwerkelijk iemand komt, om het zo te zeggen. Een camera op je richten kan, maar dan moet je wel eentje met genoeg geheugen nemen. Maar het beste is gewoon lekker doorslapen en die dromen gaan wel weer weg.

Reageer