Vraag

Raar geluid in de oren

  • 6 March 2017
  • 9 reacties
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haii

Dit is misschien best raar maar als ik bijvoorbeeld in een stille ruimte ben dan hoor ik een soort van ruis in mn oren of hoe je het ook wilt noemen het is in ieder geval echt heel irritant weet iemand of ik hiermee naar de dokter moet of dat het eigenlijk niet zoveel uit maakt ?

9 reacties

Ga hiermee naar de dokter, dit is gehoor schade denk ik.

Kan dat het weg gaat maar ik zou het risico niet nemen.

Hey,

Het is inderdaad een goed idee om hiermee naar de dokter te gaan. Het zou zomaar over kunnen gaan maar je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Je kunt beter naar de dokter gaan en erachter komen dat er niks aan de hand is dan dat je niet gaat en het te erg is geworden om er wat aan te kunnen doen.

Succes!

xxAlice

Hey,

Het is inderdaad een goed idee om hiermee naar de dokter te gaan. Het zou zomaar over kunnen gaan maar je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Je kunt beter naar de dokter gaan en erachter komen dat er niks aan de hand is dan dat je niet gaat en het te erg is geworden om er wat aan te kunnen doen.

Succes!

xxAlice

Jazeker, dat is precies wat ik ook al zeg.

Wel mooi te zien dat dit zo lang in actieve topic weer tot leven komt

Reputatie 4
Badge +3

Oke wacht

ik heb ook altijd een rare soort zachte ruis/piep in mijn oren, heeft niet iedereen dat?

ik dacht dat het het geluid was van je bloed dat langs je oren ging. Ofzo

 

dus als jullie in een stille ruimte zijn horen jullie niks???

Hey koekiemonster,

Dat klopt, soms als je bloed wat meer naar je hoofd is gestegen en het gaat weer naar beneden, krijg je ook zo’n ruis. Dat gaat ook snel weer weg, dus die ruis is niet erg en daar hoef je ook niet zomaar voor naar de dokter. 

xxAlice

Oke wacht

ik heb ook altijd een rare soort zachte ruis/piep in mijn oren, heeft niet iedereen dat?

ik dacht dat het het geluid was van je bloed dat langs je oren ging. Ofzo

 

dus als jullie in een stille ruimte zijn horen jullie niks???

Idd, als ik in een stille ruimte ben hoor ik niks. (Alleen de vogels buiten in de lente/zomer)

Je kan even naar de dokter gaan zoals de rest zegt . Bij mij is het zo dat ik nooit hard geluid luister of gehoorschade maar heb soms het geluid of er een bij in mijn oor zit ofzo maar dat is maar heel afentoe 9 van de 10 keer als het helemaal stil is hoor ik het niet dus gehoorschade is het niet ik moet nog naar de dokter voor bepaalde dingen dus ga dit nog even is aangeven bij hem maar vaak zegt hij tegen mij dat het iets anders is.  Groetjes.

Reputatie 2
Badge

Hoihoi dit geruis heb ik ook je hoort gewoon het bloed door je aders rondgepompt worden

Hoihoi dit geruis heb ik ook je hoort gewoon het bloed door je aders rondgepompt worden

Nog nooit van gehoord, ik heb dat niet. Of, ik hoor het niet

Reageer