Vraag

puisten

  • 28 July 2019
  • 7 reacties
  • 386 Bekeken

Badge
Hoi, ik ben een jongen van 13 jaar.
Ik heb (best veel) last van puisten op mijn gezicht rug en buik maar ik weet niet wat ik er tegen kan doen.
Ik was wel mijn gezicht iedere dag.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Groetjes Dutchboy

7 reacties

Hi
Ik gebruik zelf benzak dat moet je elke avond opdoen en de volgende dag het eraf halen je kan dit halen bij de apotheek
Badge
Oke thx

Hi
Ik gebruik zelf benzak dat moet je elke avond opdoen en de volgende dag het eraf halen je kan dit halen bij de apotheek

Ja, ik gebruik het ook, en het werkt best goed dus het is een aanrader 

Badge

Hey ik zal zegen ga er niet aan krabben dan maak je het open probeer het gwn met water te  reinigen oksel klinkt zeep beter dat maak het niet altijd schoon maar was je bijvoorbeeld 1 keer in de week met zeep en 2 of 3keer met gwn water 

 

Reputatie 3
Badge +1

ik heb een tip: als je ze uitknijpt komen er bacteriën vrij en die veroorzaken dan weer meer puistjes op de omliggende huid. als je ze uitknijpt doe het dan niet met de hand en was het dan goed af. groetjes 

Ikzelf gebruik micellair water om elke ochtend of avond mijn gezicht schoon te maken met een wattenschijfje dan blijven de puisten meestal weg, maar als ze er toch komen gebruik ik tea tree oil erop dippen en ze verdwijnen heel snel.

Badge

Ik zag laatst een reclame op tv(en ik weet niet of het werkt(;) maar dat hete volgens mij letterlijk:’anti puistjes crème’ 

succes met je zoektocht?

 

Reageer