Vraag

Probleempje met puistjes en foto

  • 19 June 2018
  • 7 reacties
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 11 en ga naar de 1ste as vrijdag heb ik kennismakingsavond/middag! Daar heb ik mega veel zin in alleen een klein probleempje ik 2 pukkels. En dan zul je denken dat is toch niet zo erg jawel want ik moet dan ook gelijk op de foto voor mijn school pas dus weet iemand hoe je snel pukkels weg krijgt? ?

7 reacties

& Pin de foto is voor de school pas waar ik daar mee moet gaan rondlopen ?
Jep, dat had je gezegd. Dat maakt alsnog niet heel erg veel uit. Kun je later alleen maar om lachen. Ik zit nu in de vierde en het is echt leuk om al je pasjes naast elkaar te leggen. Ziet er niet uit hahaha! (Ik heb echt een hekel aan schoolfoto's, dus ik sta er ieder jaar vreemder op :8)
Zoals ik al zei, een foto is een momentopname. Jij weet dat en daar gaat het om.

Ik hoop dat ie verdwijnt en ik denk wel dat je de juiste keuze hebt gemaakt door de natuur z'n gang te laten gaan. Dat werkt meestal beter en is ook beter voor je huid e.d.

Gr. Pin
& Pin de foto is voor de school pas waar ik daar mee moet gaan rondlopen ?
& Pin de foto is voor de school pas waar ik daar mee moet gaan rondlopen ?
Pin & Anoniem A, dank jullie wel! Voor deze snelle reactie? Ik heb besloten er niks aan te doen en te kijken hoe het er vrijdag uitziet.

En bedankt Pin!
Gr Liz
Ik weet niet of het hier de ideale puisten voor zijn, maar je zou ze kunnen uitknijpen? Ik weet niet of het dan snel genoeg is geheeld voor de foto, maar ze zijn dan als het goed is wel platter en minder fel.
De optie voor concealer valt dat vgm wel af, want dat kun je alleen gebruiken als ze dicht zijn dacht ik.

Of je probeert er schijt aan te hebben. Puisten horen bij de puberteit en een foto is maar een momentopname.

Veel plezier!
Gr. Pin
Hey,
Ik herken je probleem heel erg. Ik doe er zelf niks aan want mij maakt het niet zoveel uit maar jij daarin tegen wel. Ja met een dekkende concealer of foundation. Dat is wat ik zou zeggen als het voor die tijd niet verminderd of weggaat. X
Ik bedoel puistjes

Reageer