praten over anorexia

  • 8 August 2012
  • 14 reacties
  • 1076 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hier kan je verhalen en vragen plaatsen over anorexia. Ik zal je ermee helpen en met je praten. Ik weet er praktisch alles over. Ook hoe je je voelt enzo. Je kan hier rustig praten. Ik zal je niet veroordelen.

14 reacties

Ik heb zelf een beste vriendin met anorexia.
Laten we haar even Safiye noemen.
Ik heb heel veel moeite met haar eetpatroon en hoe ze doet.
Het probleem is nu alleen dat ik zelf ook aan de pillen en alle shit zit.
Ik wil mijn beste vriendin heel graag redden met haar Anorexia en zei mij.
Ik weet alleen in godsnaams niet hoe wij dit samen moeten oplossen.
We doen werkelijk van alles maar ik weet het nu op dit moment echt niet meer wat ik moet doen om de gezondheid van mijn beste moet redden.
kuss.
ik heb zelf anorexia ong. 2 jaar maar ik kan het niet langer verborgen houden ik ben 170 en 35 kilo help me wat moet ik doen??
Ik wil niet meer eten en ben 170cm en weeg wel 50 kilo maar ik vind dat veel te veel. Ik ben bang dat als het zo doorgaat ik ga spugen enzo
Ik weet het niet, ik ben 186cm en weeg 46,7cm. Ik vind mezelf soms wel eens te dik. Maar ik verander niks aan mijn eetpatroon, wel heeft een vriendin van mijn vriendin anorexia
Ik ben nu 14 en ik wil de laatste tijd niet meer eten en ik weet niet wat ik moet doen wand ik ben bang maar ik wil ook niet eten wand ik ben bang dat ik te dik word maar ik ben al bast dik en zo maar ik voel me de laaste tijd heel zwak en val veel vlouw en ben duizelig en ik weet niet wat ik moet doen en dat maakt me heel bang en ik weet zelf dat ik hulp nodig heb ik weet allen niet bij wie 

ik ben bang dat ik een soort anorexia heb wand ik wil niet eten en ben bang dat ik dik word en ik heb geen idee wat ik moet doe.
hi,
Ik heb hier eigenlijk een vraagje over; Wanneer heb je anorexia/ Bed/ Boulimia? Niet per se bij een ondergewicht namelijk. Ik geef namelijk ook over bij een volle maag en ik vind het heel pijnlijk om in de spiegel te kijken/ op de weegschaal te staan. Ik ben een onzeker mens en zeker over mijn bouw.
Heb ik dan gelijk een eetstoornis?
grt,
Anonieme Kip
Hey,
Ik ben altijd al heel erg onzeker geweest over mezelf. Het is dit jaarvergoeding geworden omdat ik naar de middelbare ging en nu nog geen echte vriendinnen heb. Ik lig nu zoals ik heel vaak doe expres met honger in bed. Ik probeer het ontbijt of lunch over te slaan. Ik denk ook heel erg vaak dat ik te dik ben (1.64 en 49k) Heb ik een eetstoornis ja of nee??
-xxx-
Srry ben 1.68 en 51k?? *veel erger
Ik denk dat de meeste van ons wel eens voor de spiegel hebben gestaan en denken: 'Was ik maar dunner' of 'Ik ben te dik'
Maar je hebt pas een eetstoornis als je ook daadwerkelijk stopt met eten of het uitspuugt. Het helpt bijv. om met iemand te praten die je vertrouwd en dat die persoon je helpt te eten. Want geloof me maaltijden overslaan voor een stom schoonheidsideaal is het echt niet waard. Je bent goed zoals je bent, echt waar!!!! Het beste gewicht is een gezond gewicht. Ik weet heel erg goed wat onzekerheid is.
Anorexia= als je niet eet
Boulimia= als je wel eet maar het ook weer uitspuugt
Hey,

Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet vertellen. Maar dacht toen ik dit toppic zag, misschien een kans om er eens wat over te zeggen.

Soms spookt het steeds in mijn hoofd rond: jij mag niet eten. Ik word echt gek van die stem in mijn hoofd die zegt dat ik niet mag eten. Als ik me goed voel, geef ik er niet aan toe en dan eet ik gewoon. Maar als ik me slecht voel, eet ik soms niet. Meestal hou ik dit niet lang vol en eet ik daarna toch weer. Maar ik weet het niet zo goed, ik vind het een beetje creepy, eng. Krijg ik anorexia? Of komt dit gewoon omdat ik al jaren niet goed in mijn vel zit of wat is hier de oorzaak van?
Hey,
Ik wil niet meer eten ik eet op een dag bijna niets. Af en toe heb ik vreetbuien dan eet ik zoveel. Daarna voel ik me schuldig en eet ik de volgende dag niets en sport ik meer. Ik sport iedere dag. Ik moet wil en zal afvallen. Ik ben 176 cm en weeg 56,6 kilo maar dat is veel te veel. Ook heb ik veel de dikke bovenbenen en een veel te dikke buik. Ik zit niet lekker in mijn vel. Ik heb ruzie met vriendinnen omdat die zich zorgen maken. Door online testjes te doen ben ik erachter gekomen dat ik een eetstoornis aan het ontwikkelen ben. Maar ik durf hier met niemand over te praten.
Wat moet ik doen?
Xx
Geef die anorexia maar aan mij
Badge

Ik moet van mijn ouders altijd eten. Ik heb nu een manier gevonden op het weer uit te spugen, maar eigenlijk wil ik helemaal niet eten. Voor mijn ouders heb ik een soortvan Bulimia, maar voor mezelf een soortvan Anorexia. Iemand tips?

Reageer