Vraag

Plank?

  • 15 September 2018
  • 8 reacties
  • 214 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey,
Ik heb een vraag ik heb cup 70D terwijl het niet groot lijkt ofz en jongens in mijn klas noemen me plank en dat hoor ik dan van andere kinderen terwijl ze ook achter mijn rug omzeggen ze is echt mooi en bla bla bla. Wat moet ik doen?

8 reacties

Je moet er niet zoveel van aantrekken, waarschijnlijk vinden ze het juist prima, alleen is het in onze jeugd niet meer aan de orde om te complimenteren. Het schijnt tegenwoordig leuker te zijn om anderen belachelijk te maken. Wees gewoon jezelf en laat ze lekker kletsen. Je kan altijd nog een keer voor de grap zeggen dat die van hen niet veel groter zijn 😛
probeer het te negeren, jongens zeggen zulke dingen eigenlijk te vaak, ik eigenlijk alleen maar **** is echt een plank of *** heeft echt te dikke tieten dat het nieteens knap is. dit is de enige mening die ik hoor totdat dat meisje hun vriendin is, dan is het opeens perfect(dat snap ik wel), oftewel ze zeggen meestal zulke nare dingen aangezien zij dan denken of willen laten zien dat ze "beter" zijnn
Hey Eviex

Wat vervelend dat je plank genoemd wordt. Zoals bovenstaande reacties aangeven, zeggen deze jongens dit waarschijnlijk eerder uit jaloezie of onzekerheid.

Je zou bij je mentor kunnen melden dat je grove opmerkingen krijgt. Je mentor zou die jongens op hun gedrag kunnen aanspreken.

Groetjes
Kenshin
Jammer dat je mentor geen doeltreffende actie onderneemt. Je zou eventueel naar een andere leraar kunnen stappen. De conrector of het afdelingshoofd zijn ook opties.

Ik vind het best goed hoe je nu reageert. Het lijkt dat de mensen die die opmerkingen maken niet echt weten wat te zeggen als jij 'je kan niet alles hebben he' terugzegt. Heb je het gevoel dat hun opmerkingen minderen?
Als die jongen zei dat het een grapje was, zou je hem duidelijk kunnen maken dat je dat soort grapjes niet leuk vindt. Je kan rustig uitleggen dat je je er gekwetst door kan voelen, en dat je het daarom fijn zou vinden als hij ergens anders grapjes over maakte.
Mijn mentor zegt dan dat ze er iets mee doet maar doet ze niet. Maar eerst werd ik echt gekwetst en de laatste tijd zeg ik gwn “je kan niet alles hebben he” en dan denken ze ook van oh shit
Ze hadden t heel lang niet meer gezegd, maar laatst zei iemand hahah Evie is zo plat als mijn schoenzool en toen was ik echt zovan wat zou ik zeggen? en toen wilde ik zeggen wanneer vertel je me eens een keer iets nieuws maar daar kwam ik te laat achter dus zei niks. De jongen zelf zei ja was een grapje ik meende het niet, maar ja

Reageer