Beantwoord

Pijn in borsten

  • 9 December 2018
  • 5 reacties
  • 738 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hey, ik ben een meisje van 12 jaar en ik heb heel veel pijn in mijn borsten. Ik heb geen grote borsten, cupmaat AA, maar het doet echt heel veel pijn en ze zijn ook een beetje blauw... iemand tips?
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 January 2019, 00:13

Bekijk origineel

5 reacties

Je zou het aan je moeder kunnen vertellen, dan kunnen jullie samen naar de huisarts gaan.
Hey
Ik ben het met girl010 eens, misschien vind je het heel ongemakkelijk maar het is wel beter op het te vertellen.
het is normaal dat je pijn in je borsten krijgt in de pubertijd omdat ze groeien. Maar ik weet niet of het helemaal normaal is als ze blauw worden.
Bovendien heeft je moeder ook in de pubertijd gezeten en ze zal het erg waarderen als je het haar verteld.

groetjes anoniem💖
Het blauwe wat je ziet zijn gewoon je zuurstofarme aders die door je borsten en tepels lopen ik heb dit ook. De pijn is er gewoon omdat ze beginnen te groeien en de melkklieren in je borsten zijn dan erg gevoelig, ik had zelfs pijn als ik in bed op mijn buik lag. Je kan bij beginnende borsten je melkklieren voelen zitten onder je tepel, het voelt als een bolletje.
Reputatie 2
Badge +1
@1A2B3C4D5E6F7G8H9I10J
Dank je, ik heb precies hetzelfde! Dan weet ik nu hoe het zit💕
Ik heb dit ook gehad uiteindelijk blijft het gewoon nog steeds wat gevoelig, maar vooral als je boobs zich net beginnen te ontwikkelen. Geen zorgen

Reageer