Pijn bij het plassen

  • 27 March 2020
  • 9 reacties
  • 862 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Als ik ben klaar gekomen en ga daarna plassen dan steekt het erg aan me eikel en piemel aleen hebben jullie dit ook of ben ik de enigste? 


9 reacties

Als ik heb afgetrokken.

 

dan wil ik uiteindelijk naar wc maar hoelang moet je eigenlijk wachten om naar de wc te gaan?

kan het meteen of moet je even wachten?

 

 

plus ik heb nog een vraag

 

ik trek wel veel af om de dag of zelf elke dag. Ik wil het eigenlijk minder gaan doen, maar ik vind als ik klaarkom een fijn gevoel.

 

weet iemand misschien tips om minder aftetrekken.

 

ik wil dit puur omdat ik laatst ook bijna ben gesnapt.

Reputatie 2
Badge +1

Ik had het zelfde maar Ik GA niet plassen Dan. 

Als je wordt gesnapt wat boeit het. T is normaal mijn ouders begrijpen dat.

Grtjes en Succes 

Hoi

 

Volgens het internet kan masturberen lichte irritatie veroorzaken in de urinebuis. Dit kan plassen kort na zelfbevrediging pijnlijk maken. 

 

Gr. Kenshin

Ik had het zelfde maar Ik GA niet plassen Dan. 

Als je wordt gesnapt wat boeit het. T is normaal mijn ouders begrijpen dat.

Grtjes en Succes 

Dankjewel maar ik heb ook soms als ik het geplast en ben uitgedrupelt en doe me kleren weer aan dan komt er nog steeds beetje druppel plas in me onderbroek en weet niet wat ik moet doen of dat ik ofzo een luier moet dragen weet jij wat ik kan doen? 

Badge

Dit is waarschijnlijk chlamydia. Ga er METEEN mee naar een huisarts!

Maar ik heb geen sex gehad ofzo

 

Dit is waarschijnlijk chlamydia. Ga er METEEN mee naar een huisarts!

Ik heb geen sex gehad dus kan niet 

 Ik ben gisteren betrapt op aftrekken door me zusje van 9 ik ben 10 jaar

Ik zat dus te aftrekken en toen dee me zusje de deur open en ik schrok en stopte en ik kwam bijna klaar en zij ze dat ik door mocht gaan en dat ze het wou ziek dus ik zij OK en toen ging ze naast me zitten en ik zij dat ik niet veder durfde en zij zij dan help ik je wel en ze pakte me piemel en ging me aftrekken tot ik soort van wit spul kreeg uit me piemel heb het nog nooit gekregen en ik vraag me 2 dingen af  1 wat is dat witte spul

2 is het erg of raar dat dit is gebeurt?

Dat ‘witte spul’ kan voorvocht of sperma geweest zijn. Het kan gebeuren dat de opwinding ervoor zorgde dat je dit keer sterk klaarkwam. 

 

Het is niet gebruikelijk om een jonger familielid, al zeker niet iemand van negen, toe te laten tot dit soort dingen. Vermoedelijk is je zusje zich niet 100% bewust van wat er aan de hand is, en kan ze er hierdoor later spijt van krijgen. Ik raad jullie beiden af om in de toekomst dingen als deze te herhalen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer