Vraag

Piercing zetten

  • 14 September 2020
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Hoi, Ik ben 15 en ik wil erg graag een septum piercing, ik weet dat ik er nog te jong voor ben maar goed toch wil ik het. mijn ouders daarintegen niet, dus ik wil eigenlijk gewoon er eentje bij mezelf zetten, maar ik heb een probleem ik weet niet hoe ik aan de spullen kom want ik heb geen geld en ook geen vrienden of famillie omdat we net zijn verhuisd naar een ander land, heeft iemand een idee hoe ik dit het best kan aanpakken?


5 reacties

Ik sluit mij hier even bij de rest aan en raad dit jou dus af.
Er is een reden dat mensen meestal een training krijgen voordat zij een stuk metaal in iemand anders schieten.
Niet alleen moet het er goed uitzien, maar je wilt ook geen nare infecties of een bloedvergiftiging veroorzaken.
Ik neem ook aan dat dit om de neus gaat?
Zeker vanwege het aanwezige materiaal daar, zou ik dat afraden.

Je hebt al meer dan vier jaar gewacht, dus dit zul je zeker ook wel kunnen verdragen.

Ik zou het zeker niet zelf doen als ik jou was.

Misschien Jan je er nog eens met je ouders over praten? Zeg dan vooral duidelijk waarom je het wilt en probeer niet meteen boos te worden als ze nee zeggen maar probeer ze over te halen met argumenten.

Ik zou dit ook zeker niet zelf doen. Ik weet niet hoe de regelgeving in je nieuwe land is, maar meestal mag dit niet eerder dan 16 of 18 zonder instemming van de ouders. Ik zou hier ook gewoon nog mee wachten.

Badge

Doe maar niet, dan krijg je een verkeerde wond of ontstekingen. Is een piercing zo belangrijk dat het niet een tijdje kan wachten?

 

 


Nou ja dit wil ik al sinds mn 11e

Reputatie 2
Badge +1

Doe maar niet, dan krijg je een verkeerde wond of ontstekingen. Is een piercing zo belangrijk dat het niet een tijdje kan wachten?

 

 

Reageer