Vraag

piemel groeit niet

• 23 November 2022
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Ik haat het dat mijn piemel niet groeit, heel veel kinderen uit mijn klas hebben al denk ik grote piemels, want daar sloven ze over uit, maar bij mij is ie nog niet gegroeid sinds ik 5 was!!!!!!! En ik ben 14! Al die tijd is ie gewoon gebleven zoals ie is. En ik ben er helemaal klaar mee!! Ik wil niet eindigen met een micro piemel van een 5 jarige als ik volwassen ben en iedereen heeft dat een van 15 cm. Wat kan je er aan doen? Hoe laat je het groeien???

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Oke,

1 dat je lul niet groeit tussen je 5 en 14e jaar is niet gek je lul groeit immers pas in de puberteit. Daarnaast groeit je piemel niet gelijk als eerste. Er vinden bij jou miss eerst andere dingen plaats. Ten derde begin jij de puberteit later.

Dit wat betreft waarom. Maar dat maakt je lul nog niet groot. Je klasgenoten sloven zoals je zelf ook al zegt, uit. En dat denk k ook want 15cm is onwaarschijnlijk op je 14e. Kan wel hoor, maar meestal niet. Je lul groeit nig door tot minimaal je 18e dus maak je geen zorgen. Echt niet. En ja je kan je lul vrgroten dmv medicatie die ongezond en gevaarlijk is en de dokter dus niet voorschrijft.

Reputatie 7
Badge +10

Je lul gaat echt nog wel groeien. Hoe groot die word kun je niets aan doen dus daar zou ik me niet druk over maken. En stoere verhalen van klasgenoten moet je niet geloven.

Badge

Oke,

1 dat je lul niet groeit tussen je 5 en 14e jaar is niet gek je lul groeit immers pas in de puberteit. Daarnaast groeit je piemel niet gelijk als eerste. Er vinden bij jou miss eerst andere dingen plaats. Ten derde begin jij de puberteit later.

Dit wat betreft waarom. Maar dat maakt je lul nog niet groot. Je klasgenoten sloven zoals je zelf ook al zegt, uit. En dat denk k ook want 15cm is onwaarschijnlijk op je 14e. Kan wel hoor, maar meestal niet. Je lul groeit nig door tot minimaal je 18e dus maak je geen zorgen. Echt niet. En ja je kan je lul vrgroten dmv medicatie die ongezond en gevaarlijk is en de dokter dus niet voorschrijft.

Kan wel hoor, ik ben 13 en de mijne is 16,5 cm

Reageer