penis vorm

  • 5 April 2018
  • 7 reacties
  • 741 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, daar ben ik weer. Afgezien van het feit dat ik vind dat mijn slappe penis klijn is (rond 10 cm ofz) vind ik ook dat mijn stijve penis er raar uit ziet. De onder en bovenkant zijn redelijk plat zegmaar. Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen.
Het lijkt op een beetje op een cilinder waar de zijvlakken (de niet rechte) plat zijn gedrukt. Mijn eikel ziet er wel gewoon normaal uit, en de "overloop" is niet echt raar.

is dit normaal?

7 reacties

Hoi!

Voor zover ik kan weten als meisje, is elk lichaam anders. Misschien maak je je zorgen door wat je bv. in de kleedkamer ziet, maar dat hoeft geen referentie te zijn.

Als je geen klachten hebt, hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. Het kan echter dat je je geruster voelt als je eens naar de huisarts gaat. Die kan je vertellen of het normaal is, en dan heb je zekerheid.

Groetjes
x
"is dit normaal?"

Sure?
Een enigzins platgeslagen cilinder klinkt niet al te bijzonder.
Het is pas zorgwekkend als het andere geometrische vormen aan gaat nemen, zoals driehoeken.
Voor zover mij bekend is hoort dat dus zo.
Hi perenbomen,

Zoals al gezegd zijn er piemels in soorten en maten, kleine, grote, dikke, dunne, kromme, rechte etc.

Dus ik denk dat de jouwe er ook wel tussen past.

Trouwens ik vind 10 cm slap nou niet echt klein, hoor. Lijkt me wel nice.

Om een voorbeeldje te geven kun je ff kijken op:
https://www.sense.info/ontdek-je-lichaam/jongenslichaam/penis-en-balzak/penis

Als je daar ff een stukje naar beneden scrollt zie je 4 geschetste plaatjes van slappe piemels.

Een paar jaar geleden leek de mijne het meeste op die linksonder (met een tuutje) en nu ik 15 ben, lijkt ie meer op die rechtsboven. Alleen komt de mijne slap wat verder onder mijn ballen uit, dus is ie een beetje langer en ook dikker als op het plaatje. En ja, ik heb best een lange voorhuid :)

Slap is de mijne 14 cm lang en 12,5 cm omtrek. Dat lijkt misschien een stuk langer dan die van jou, maar stijf wordt de mijne maar 2 cm langer, dus 16 cm lang en 14 cm omtrek.

Dus, staar je ook niet blind op hoe groot een slappe is. Een kleine(re) slappe wil niet zeggen dat ie stijf ook kleiner is. Het zou best kunnen dat jouw stijve uiteindelijk groter wordt dan de mijne. Misschien nu al is. Hoeveel cm heb je stijf?

Mijne is aan het laatste stukje van het topje ook nog eens een beetje krom naar linksboven. Ik vind het wel cute staan. Trouwens ik kan er toch niks aan veranderen.

Ik ben blij met wat ik heb. Hij doet wat ik wil 😛, wat wil je nog meer?

Op welke lijkt de jouwe het meest? Linksboven, rechtsboven, linksonder of rechtsonder?

Nou ja, ik lees het wel. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Ik denk dat jouw piemel er vast wel goed uitziet, maar dan zou ik hem ff moeten zien. Nee, joh, grapje, moet je nooit in trappen . Bovendien mag het hier ook niet.

Groetjes,
M&M’s
Aaaah, M&M's ?. Eerst wil ik ff zeggen dat je "blogs" echt geweldig zijn. Wat heb jij een wild leven.

Ja, 10cm is inderdaad best wel groot. Het is meer dat die best wel dicht op me lichaam zit (als dat logisch klinkt) waardoor die waarschijnlijk kleiner lijkt.

Die van mij lijkt ook best wel op die van rechtsboven.
Hi perenbomen,

Thnx, maar ik wil helemaal geen wild leven. Ik wil rust, maar het lijkt steeds of ik elke keer weer in de verkeerde film terecht kom en ik in alle valkuilen trap die er bestaan.

Btw ik en mijn twin zijn misschien wel vaak bloot met andere jongens, maar dat heeft niks met seks te maken. We hebben gewoon geen moeite met bloot als iemand blijft logeren of als we gaan douchen of in de sauna gaan.
En ik kan je verzekeren dat we het grootste gedeelte van de dag WEL kleren aan hebben :P

Je eigen piemel ziet er altijd anders/kleiner uit dan die van een ander.

Ik vind de piemel van mijn twinbroertje er ook groter uit zien dan die van mij, maar als we ze dan tegen elkaar houden is ie net zo groot. Dat geldt voor slap en ook voor stijf. Het is een soort gezichtsbedrog ofzo.

Onze slappe hangen gelijk naar beneden en we hebben niet van die dikke ballen en niet zo'n grote zak (die is meestal wel redelijk strak), dus hangt ie bijna tussen onze benen, soort van.
Bij ons jongere broertje steekt ie slap een beetje meer naar voren en zo heeft iedereen wel wat :)

Maak je er maar niet druk om.

Cool dan hebben dezelfde soort als je ook rechtsboven hebt :P
Is die van jou ook een beetje krom of niet?
Hoe lang is jouw stijve dan?

Groetjes,
M&M’s
Ik kan wel begrijpen dat een wild leven niet echt leuk is. En ik heb het niet persee over sex, maar je maakt best veel mee. Vooral vergeleken met mij.

Ik weet niet precies hoe groot die stijf is. De laatste keer dat ik dat gemeten had was het volgensmij rond de 15. Verschilt ook wel per keer enzo (kan ook gewoon komen omdat ik niet kan meten, who knows).

Hij is niet echter krom, niet dat die in een boog loopt zeg maar. Wel staat die schuin, best wel ver naar rechts. Mischien moet ik dat maar incalculeren als ik sex heb ?
Ja, mijn leven staat niet echt stil, dat klopt. We kennen nou eenmaal een heleboel jongens en we leggen makkelijk contact. Ik kan mijn mond nou eenmaal niet houden en we zeggen altijd tegen iedereen “hoi”.

We zijn ook met 5 jongens en één meisje, dus er gebeurt thuis altijd wel wat.

Oké, coole piemel heb je. Lijkt me allemaal wel ok.
Je hoeft niet zenuwachtig te worden als je je eigen piemel meet hoor, grapje :P

Mijne wijst zeg maar stijf zo’n beetje recht omhoog naar mijn navel (hij zit best wel een stukje van mijn buik hoor) en dan is het laatste stukje een klein beetje krom naar links boven. Soort van een klein knikje.

Schuin naar rechts lijkt me ook wel cool haha 🆒
Als ie er eenmaal keer in zit kan je lekker langs de randjes gaan of zo. Vinden de meisjes vast lekker. Idk. Das niet mijn vakgebied.

Ik heb voor de zekerheid nog even op je profiel gekeken en zie dat je 90% gay bent, dus dat het wsch niet met een meisje wordt. Nou ja, welkom bij de club dan maar.

Het zal wel goed komen met jou, denk ik.

Groetjes,
M&M’s

Reageer