Vraag

penis lengte

  • 23 February 2020
  • 18 reacties
  • 1585 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn penis is in de omtrek 13 cm maar in de langte maar 12 cm. En ik ben 16 jaar zal hij nog groeien?


18 reacties

Wie weet misschien nog wel iets. 

Je penis lengte is niet verkeerd hoor. De meeste jongens/mannen hebben ongeveer zo'n lengte.

Alleen mensen hier op het forum beweren natuurlijk liever dat hun penis minstens 18 cm lang is. 

En uiteindelijk zit je pielemuis voor het grootste gedeelte van je leven in je broek. En je levenspartner zal je echt niet afwijzen vanwege de lengte. Ik zie het al voor me dat je levenspartner voor de seks een liniaal pakt en zegt: " Kom is hier ik wil weten hoelang hij is." 😂. 

See ya!

Spookyzx. 

Heyy

Nu zal ik wrs heel dom overkomen, maar ik snap dus echt niet hoe je de omtrek van je piemel kunt meten. Ligt wrs wel aan mij hoor.

Ik voel me nu best wel dom

Groetjes

Kaas123

@Kaas123  nee hoor klinkt helemaal niet dom. Ik zou zelf ook niet weten hoe mensen dat doen. 

 

See ya!

Spookyzx. 

@Kaas123 @Spookyzx 

is niet echt moeilijk hoor als je een slappe meetlint hebt gewoon rond je penis wikkelen of gewoon met een touwtje en dan op een meetlat

Maar waarom wilt iedereen toch zo graag zijn pikkie meten? Alsof later je vriendin je echt gaat uitlachen omdat je pik iets kleiner is, of juist groter.

En waarom zou je je pik lengte willen vergelijken met andere jongens? Wat heb je daar later nou aan? Alsof je dan kan zeggen tegen je vriendin. Weetje mijn pik is gemiddeld 1,5 cm langer dan alle andere jongens op de KT. Nou woohoo haha.

See ya!

Spookyzx.

@Spookyzx 

Ik bijvoorbeeld heb hem gewoon gemeten omdat ik benieuwd was hoelang en dik ie zou zijn 

Badge

Maar waarom wilt iedereen toch zo graag zijn pikkie meten? Alsof later je vriendin je echt gaat uitlachen omdat je pik iets kleiner is, of juist groter.

En waarom zou je je pik lengte willen vergelijken met andere jongens? Wat heb je daar later nou aan? Alsof je dan kan zeggen tegen je vriendin. Weetje mijn pik is gemiddeld 1,5 cm langer dan alle andere jongens op de KT. Nou woohoo haha.

See ya!

Spookyzx.

Nou ja mijn vriendin vertelde het tegen mensen en lachte ermee...

Badge

Die “vriendin”  heeft duidelijk zelf problemen en of onzeker

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben zelf een meisje maar mijn broertje heeft wel een pielemuis. Die is wel klein. Misschien 5 cm

Badge

Ligt er aan. Als je al uitgepubert bent zal hij (denk ik) niet verder groeien. Ikzelf ben nu 12 jaar en heb ook 12 cm, maar ieder zijn lul is anders en goed op zijn eigen manier. Jouw lul zit nog redelijk op het gemiddelde, dus zorgen hoef je niet te maken.

Hey boyys 

Ik ben 16 jaar en m'n penis is slap 5 cm en stijf 15.5 is dit normaal??

 

 

 

 

 

 

Badge

toen ik 12 centimeter zag staan pakte ik er ook direct mijn lat erbij :) 

maar maak je echt geen zorgen op google staan er altijd nog trucs als je zeker wilt dat ie groter word

 

Badge

Mijn piemel is 13 cm en ben 12 maar vind hem

iets te klein om aftetrekken

Mijn piemel is stijf 15,5 cm lang en 13cm omtrek ben 15

ik ben 15,  mijn penis is in erectie 12cm is dit klein?

Badge

Ik ben net een week 13 en mijn pik is slap 12 cm en stijf 14,5 is dit wel normaal 

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Reputatie 7
Badge +3

Mijn penis is in de omtrek 13 cm maar in de langte maar 12 cm. En ik ben 16 jaar zal hij nog groeien?

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Reageer