Beantwoord

penis lengte

  • 28 November 2019
  • 24 reacties
  • 3364 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben 17 jaar en ik heb een piemel van 16 cm 

Ik heb het gevoel alsof die best klein is 

Vinden jullie 16cm "klein - gemiddeld -groot"

Ik hoor altijd jaaa mijne 20 en dat soort dingen

Kunnen jullie jullie mening geven?

icon

Beste antwoord door Just_Damian 28 November 2019, 14:14

Bekijk origineel

24 reacties

Badge

Het gemiddelde in Nederland is bijna 16 cm, dit betekend dat het boven het gemiddelde is dus het moet prima kunnen. Niet over schamen

Badge

Lengte is meestal 15 tot 19cm

is een mooie lengte denk ik. Ik ben 15 en heb een penis tussen de 16,5 en 17 cm dus ik denk dat het een prima lengte is

Badge

Ja klopt zeker een mooie lengte 

Badge

Of wil jij zelf dat je penis nog groter word? 

@Bert  het liefst tot 18/19 cm groeit maar dat moet lukken want ik ben pas 15

Badge

Kan best hoor mijn lul was op m'n 16e 18cm en nu ben ik 17 en is m'n lul 19cm

daarom @Bert maar 2 centimeter te gaan in nog paar jaar groei

Ben zelf nu 15 en zit stijf al op 17 dus tja wat aan de kleine kant maar groot is ook niet altijd goed. Dus niet jezelf naar beneden halen. 

16cm is niet klein, tuurlijk zijn er jongens/mannen die een grotere penis hebben dan het gemiddelde. Maar je moet echt niet in je hoofd hebben dat je minimaal 20cm stijf moet hebben. Want niet alle mannen hebben een grotere dan gemiddeld. Ik vind dat je een prima penis lengte hebt, als je er maar mee kan aftrekken en seks mee kan hebben. Hij groeit echt nog wel wat hoor! Ik ben 17 en heb 17-18cm als ie stijf is. 

 

Groet Eric 

als ik eerlijk ben heb je weel een kleine penis het gemiddelde van kinder jouw leefttijd is 19 dus je zit aan de kleine kant maar zolang die werkt is er geen probleem toch

 

Kijk op sense wat jij zegt is onzin zo gaat iemand zich nkg onzekerder voelen.

Ik weet niet precies de gemiddelde lengte maar ergens rond de 14,5 cm wereldwijd en in nl is dat natuurlijk weer anders. Kijk op sense. nl daar kun je het vinden.. 

Ps niet iedereen spreekt de waarheid over de penis lengte dat maakt natuurlijk niks uit naar dat jij je niet onzeker moet gaan voelen. 

Niet onzeker zijn!!!!!

Groetjes,

Meisje

Hi Sexkid123,

 

zoals @Eric2020  en @Jongen104  zeggen (om maar een paar recente posts aan te halen) is er niks mis met een piemel van 16 cm als je 17 jaar bent.

Vaak wordt er bij het opgeven van piemellengte door jongens anders gemeten en dan krijg je al snel verschillen. Volgens mij meten ze officieel vanaf je buik (dat botje wat je voelt boven je piemel) tot het topje van je eikel Veel jongens meten aan de andere kant en dan is het wat lastiger om te weten waar je op moet houden met meten. Ik bedoel of je je ballen mee meet of niet. Van die dingen.

 

Afgezien van de meetmethoden is er ook gewoon het idee dat jouw piemel al snel kleiner lijkt dan die van iemand anders. Ik ga het ff uitleggen. Ik vind de piemel van mijn twinbroertje slap en stijf ook altijd groter dan die van mij en omgekeerd vindt hij de mijne altijd groter. Als we ze langs elkaar leggen zijn ze even groot. Wat is er aan de hand. Volgens ons heeft het te maken met hoe je naar je piemel kijkt. Je eigen piemel kijk je altijd vanaf boven op, maar als ik naar mijn twin kijk dan zie ik zijn piemel vaker meer vanaf de zijkant en dan lijkt ie sws groter. Als hij op bed ligt met een stijve en ik kijk er vanaf het voeteneinde naar dan lijkt het of zijn piemel tot zijn tepels komt, wat natuurlijk niet waar is. Maar om een idee te geven hoe het werkt als je vanuit andere posities er naar kijkt.

 

Verder zijn piemels gewoon verschillend. Toevallig, omdat we uit 1 ei komen, lijken onze piemels veel op elkaar, maar als we de onze vergelijken met ons jongere en onze oudere broer zijn ze toch weer heel verschillend. Twin en ik hebben slap al van kleins af aan best een lange piemel, nu ongeveer 14,5 cm , maar stijf groeit die niet zo veel, nu 18 cm, als we het vergelijken met onze oudere broer. Die heeft slap iets van 9-10 cm  en stijf gokken we, want we zien zijn stijve niet zo vaak meer als vroeger iets van 17 cm. Vroeger was zijn piemel stijf altijd groter, maar ik denk dat we hem ingehaald hebben.

Ik zou zeggen, geniet er gewoon van en niks om je onzeker over te voelen.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +4

Hoi, ik ben 17 jaar en ik heb een piemel van 16 cm 

Ik heb het gevoel alsof die best klein is 

Vinden jullie 16cm "klein - gemiddeld -groot"

Ik hoor altijd jaaa mijne 20 en dat soort dingen

Kunnen jullie jullie mening geven?

Dit is volgens mij wel aan de kleine kant, mijn penis is 15-16 en ik ben 13 

Badge

je moet niet zo onzeker zijn over alles en je moet gewoon zeggen die van mij is ook 20 cm hoor dan is er niks aan de hand

Badge

Ik ben net 15 en heb een mijne is in stijve stand 14 centimeter.. Ik heb het idee dat dat best klein is vergeleken met de andere.. is dat ook zo? 

-onnodige quote verwijderd-

Niks mis mee

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Stijf of slap?

Reputatie 7
Badge +3

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Ik ben 16 met een pik van 15cm dus je hebt een prima pik!

Het maakt niks uit wat je penis lengte is . Niemand boeit het. Accepteer gewoon jezelf.  Wie je bent en je hoeft niet onzeker te zijn , want het is een prima lengte

Reputatie 7
Badge +6

Je penis is goed zoals die is, want het doet er niet toe hoe groot of klein die is. Hij is mooi zoals hij is.

MVG

TheMusicDude

Badge

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Hey wereld ,

ik ben pas 12 geworden en ik mijn penislengte (stijf)

is 14 cm en slap 10/11 cm

Dit verschilt echt per persoon. 
De een is 13 en heeft 12cm en de andere is 17 en heeft 20cm. 

Ik zou je vooral niet druk maken om het feit dat mensen zeggen “ohh je hebt een kleine, ik heb 20cm.” 

Ik ben zelf 17 en heb een stijve lul van 18,5. En ik kan je vertellen dat dat normaal is. Dus je hebt totaal geen kleine lul. 
Bij mij op voetbal hebben de meeste 16/17/18 dus maak je vooraal geen zorgen. 

Reageer