Vraag

penis laten onderzoeken bij de dokter?

  • 10 August 2019
  • 6 reacties
  • 1366 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag naar de huisarts om mijn penis te laten onderzoeken (er zit een bultje op) ,maar hoe gaat zo'n onderzoek en wat als ik geil word. Heeft iemand ooit zo'n onderzoek gehad? Geef advies plsssss

6 reacties

Awkward als je geil wordt, maar ik denk dat hij daar niet zo veel waarde aan zal hechten. Probeer aan andere dingen te denken.

Dit soort dingen zijn altijd awkward, maar je moet er helaas wel doorheen. Het is zoiets waar je na de afspraak geen last meer van hebt, alleen herinneringen, meer niet. Als je een tijd voor het onderzoek jezelf aftrekt, word je minder snel geil, misschien.

Groetjes,

Geen_Naam
Reputatie 2
Badge +1
Elke jongen zijn piemetje gaan omhoog als die word aangeraakt.

De dokter zou het vast wel begrijpen
Hey, het is gewoon menselijk als je piemel stijf wordt als die aangeraakt wordt, de dokter zal het vast wel begrijpen. Misschien heeft hij het ook wel vroeger gehad
Die dokters zijn wel wat gewend, ik denk dat de meeste jongens dat ook wel hebben. Het is misschien ongemakkelijk voor jou maar je dokter begrijpt het heus wel en heeft het wel vaker meegemaakt.

Ik wil graag naar de huisarts om mijn penis te laten onderzoeken (er zit een bultje op) ,maar hoe gaat zo'n onderzoek en wat als ik geil word. Heeft iemand ooit zo'n onderzoek gehad? Geef advies plsssss

Hoi…

Ik heb al een een onderzoek gehad dat de dokter zei nu even de boxer uit... Niks spannends aan de dokter weet dat je jong bent en dat je piemel stijf word bij aanraking. Daar ligt de dokter niet wakker van

Reputatie 5
Badge +5

jongen15lekker, hoe is het gegaan?

Reageer