Vraag

overgewicht

  • 8 June 2021
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

Badge
  • Weet de weg
  • 13 reacties

Hoi allemaal,

Ikging vandaag wegen en kwam ineens op 60,8 uit en ik ben daar heeeeel erg van geschrokken ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik was altijd al heel onzeker maar de feiten maken het heel erg. 


7 reacties

Heyy

 

60,8kg is niet heel erg hoor. Sterker nog het is heel normaal! 

Je hoeft hier verder echt niks aan te doen en je hoeft je echt geen zorgen te maken. je gewicht is echt helemaal goed hoor👍🏻
 

Groetjes van mij!

Reputatie 1
Badge +2

hey! Hoe oud ben je? Je kan ook je BMI berekenen. Zoek maar een even op google dan weet je of het normaal is of niet. Suc6 

​​​​​​Groetjes!!

Heey @Jula

Wat vervelend dat je er zo onzeker van word.

Ik heb je BMI, ongeveer, berekend. Ik weet dat je een meisje bent en 60,8 weegt. Voor de lengte een leeftijd heb ik diverse combinaties ingevuld en dit kwam eruit:

Goed dat je onderzoekt of je een gezond gewicht hebt Je hebt nu een gezond gewicht. Mooi zo! Met gezonde voeding en voldoende beweging kun je dat zo houden.

Je weegt in verhouding met je lengte niet teveel, je kunt nu proberen je gewicht ongeveer zo te houden. Vermoedelijk groei je ook nog wel en zal je gewicht wel toenemen.

Als je exact je BMI wilt berekenen of tips wilt kun je dit doen op www.voedingscentrum.nl

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 3
Badge +2

Hey dit hangt er ook van af hoe lang je bent en of je bijvoorbeeld veel spieren hebt. 60,8 kg is namelijk heel normaal, maar dit verschilt natuurlijk per lichaam. Je moet er denk ik gewoon ff aan wennen dat je lichaam verandert ;)

Badge

Heey, bedankt voor jullie reacties!

Badge

hey! Hoe oud ben je? Je kan ook je BMI berekenen. Zoek maar een even op google dan weet je of het normaal is of niet. Suc6 

​​​​​​Groetjes!!

Ik ben 14 jaar! Bedankt ik had het dus opgezegden en op de ene site kwam te zwaar en op de andere site kwam normaal uit.

Badge

 

 

Tnxx

Reageer