(Over)vermoeidheid

  • 18 March 2019
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey! Ik ben dus al een hele lange tijd oververmoeid. Het gaat nu steeds beter, maar ik ben nog steeds mega vaak moe. Heeft iemand tips waardoor ik minder moe wordt of heeft iemand hier ervaring mee?

3 reacties

Hey
Zoals Geen_Naam zegt kan het zijn dat je te weinig slaapt. Het verschilt van persoon tot persoon hoeveel slaap je nodig hebt, je moet ook opletten dat je niet te veel slaapt. Daar kan je ook moe van worden.

Het kan ook zijn dat de vermoeidheid een andere reden heeft. Bijvoorbeeld iets medisch. Je kan daarvoor het beste bij de huisarts informeren. Die kan je helpen en vertellen wat er aan de hand kan zijn en je weer verder doorverwijzen.

~Asy
Hey,
Een vriend van mij heeft ook slaapproblemen hij gaat er naar een persoon om er over te praten .Het kan door stress komen of zit je nog laat op je mobiel?
Hey,

Ik kan niet stante pede tips bedenken, want ik weet niet meer over je. Weet je bijvoorbeeld waardoor het komt dat je oververmoeid bent? Komt het, omdat je te weinig slaapt? Of doe je te veel op een dag?

Jongeren van 16 zouden per dag minimaal 9 uur moeten slapen, maar zelf haal ik 8,5 uur. Het is ook per persoon verschillend, maar als je bijvoorbeeld 7 uur per dag slaapt, zou ik wel wat langer slapen op een dag. Mobielgebruik zou ook invloed kunnen hebben.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Een Persoon zonder naam

Reageer