Vraag

op kamp

  • 10 September 2020
  • 2 reacties
  • 367 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen die dit leest,

Ik ben 15, ik zit in 4 vwo en ga binnenkort op kamp.

Ik heb er alleen totaal geen zin in, ik heb nou eenmaal geen leuke klas, jongens en meiden slapen bij elkaar, wat ik extreem ongemakkelijk vind en we moeten 2x in bikini met iedereen zwemmen en waterspelletjes doen. Wat een niveau maar hoe dan ook, mijn body image issues zijn er te groot voor en ik voel me dan gewoon niet comfortabel. Ik praat nooit over dat soort dingen tegen mijn ouders maar ik heb mijn moeder wel verteld dat ik er echt geen zin in heb. Mijn moeder doet niet heel moeilijk als ik thuis wil blijven maar ik hoef t nou ook niet met dr over body image issues te hebben.

De vraag is hoe haal ik mijn moeder over?


2 reacties

Bespreek het met je ouders. 2 jaar gelden had k ook een rotklas en moest k op kamp en van mn ouders hoefde ik niet, dus k ging niet mee

Hallo Abc123 :)

Opties:

  • Je kunt doen alsof je een zeer lichte verkoudheid hebt ontwikkeld (je moet dan thuisblijven ivm corona).
  • Gewoon zeggen dat je thuis wilt blijven vanwege onzekerheid (je hoeft dan geen verdere informatie te geven behalve de planning zeg maar zodat ze het wel redelijk snapt).
  • Gewoon zeggen dat je thuis wilt blijven en dan vrij weinig informatie geven, gewoon zeggen dat je het niet fijn lijkt.

-TheMightySlayer <3

Reageer