Vraag

Oordeel borsten

  • 1 January 2017
  • 7 reacties
  • 630 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Vooral voor de jongens hier heb ik een vraag, ik heb cup 75F (het klinkt nu echt ziek groot waarschijnlijk, maar het valt nog mee, want het is best in verhouding met mijn lichaam) en ik vroeg me dus af of jullie echt heel erg naar de borsten kijken van een meisje en vinden jullie dat ik een strak shirtje aan kan doen (zonder op een hoer te lijken...)? Ik vind het namelijk nogal moeilijk met kleding enzo, want als ik een strak shirtje aan doe voelt het alsof mijn borsten echt huge zijn, maar als ik een trui aan heb lijk ik 10 kilo zwaarder; dus wat moet ik kwa kleding aandoen volgens jullie. En nog één ding, met gym moeten wij soms piepjestes doen (van de ene muur naar de andere muur rennen in de gymzaal) met de hele klas, maar als je laat maar zeggen opgeeft, dus langs de kant gaat zitten kun je de hele klas zien rennen, dus als een jongen eerder gaat zitten dan mij voel ik me altijd super ongemakkelijk omdat mijn borsten dus nogal erg "bouncen", dus wat kan ik daaraan doen?

Xx

7 reacties

Voor dat "bouncen" een sport BH en ik vind het alleen sleterig als je echt zo'n navel shirtje aan hebt maar je moet aan doen waar je je zelf pretig bij voelt
Ik kijk zelf niet zo erg naar borsten en ernaar staren is niet zo beleefd (vind ik).
Trek aan wat jij zelf mooi vindt.
Een sport BH zou dat "gebounce"verhelpen als het goed is.
Ik zou gewoon een wat strakker shirt aan doen jongens (volgens mij dus ik) vinden dat nier sletterig maar leuk net als bounce want zo te horen heb je een geweldig lichaam wees er trots op
1) Trek aan waar jij je fijn in voelt
2) een sportbeha verhelpt het bouncen
Mijn zus heeft ook 75F en ik zie geen problemen qua hoerig uiterlijk bij strakke shirts. F klinkt misschien heftig, maar ons is ooit uitgelegd dat zodra je cijfer omlaag gaat, je letter weer omhoog gaat of zoiets vaags. Ik heb 80C, maar mijn borsten zijn ongeveer even groot als die van m'n zus... Don't worry too much! Maar jij moet gewoon lekker dragen waarin je je goed voelt!

Gr. Pin
Ik heb zelf 95F en ik doe met gym altijd een sport bh aan zodat het een stuk minder bounced.
Maar ik doe ook gewoon een strak shirtje aan ook al zijn ze zo huge.
Ik vind grote borsten wel erg aantrekkelijk?

Reageer