Oorbellen

• 22 November 2013
  • 8 reacties
  • 381 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik wil misschien binnenkort gaatjes laten schieten voor oorbellen, maar nu is mijn vraag dus. Doet dat veel pijn, en is het onderhouden van je oorbellen lastig?

8 reacties

Neehoor, t is hardstikke leuk, het beste is gewoon doen, soms doet t in het begin heel even pijn, maar na een tijdje oorlellen hebben voel je t bijna niet meer, ikzelf heb ook gaatjes maar heb er totaal geen last van (gehad ook niet)
heeiii, nee het doet nauwelijks pijn ik neem aan dat je gewoon in je oorlellen bedoelt toch ? En anders ik vond het boven in m'n oor laten schieten minder pijnlijk als onderin.
Gewoon de normale gaatjes kunnen wat gevoelig zijn vlak na het schieten, dus zolang je in je eerste oorbelletjes zit. De eerste zoveel weken is het openhouden van je gaatjes erg belangrijk en dat kost wat moeite, maar daarna heb je er geen last meer van. Informeer anders even bij een juwelier die gaatjes schiet? xxx
HoiHoi,

Ik heb laatst gaatjes laten schieten en ik zal maar eerlijk zijn: ik vond het best pijn doen. Veel mensen zeiden dat je er niets van voelt, maar dat ik niet waar. Natuurlijk niet het niet echt veel pijn, het is de moeite waard, ik ik wil eigenlijk wel een tweede gaatje (;

Het onderhoud is niet lastig ofzo, alleen 2x per dag 2 weken lang even met ontsmettingsmiddel doen, maar dan was geen moeite..

En na een paar weken... Kun je alle oorbellen dragen!

Veel succes xx
Okay bedankt ^^
Laten piercen (prikken) is beter en zal vaak uiteindelijk minder pijn doen dan laten schieten.
Doe het sowieso bij een legale zaak, zodat je zeker bent dat alles schoon is.
Verder zal je niet echt vreselijk veel pijn hebben.

Ik heb een aantal keer 2e gaatjes in m'n oren laten prikken (omdat ze dichtgroeiden, omdat ik in de vakantie steeds wilde zwemmen en de knopjes kwijtraakte xD) Verder heb ik de 1e gaatjes aan beide oren als sinds m'n 4e ofzo 😛
hoi
ik zou als het kan tegelijk laten schieten
dat is dan mazzel
ik heb ze nu zes weken precies maar je hebt er nu zeker niks meer aan
Ik heb er laatst ook 1 laten schieten in mijn rechteroor, nou ik was binnen 5 minuten weer buiten het was echt zo voorbij en merkte er amper iets van!

xx

Reageer