Onzeker over uiterlijk

• 17 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

Hallo,

De laatste tijd ben ik zo onzeker. Ik vind mezelf echt lelijk. Ik durfde zelfs niet naar het water te gaan vandaag want dan moest ik tussen duizend mensen lopen en idk dat vind ik niet fijn. Ik vind me van de zijkant het ergst ik denk dat dit alles door mijn neus komt..Maar als ik dan langs een druk terras ofzo moet lopen doe ik alsof ik moet niezen of jeuk heb en zo verberg ik het. Ik doe dit gwn automatisch. Ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel onzeker over mijzelf en het liefst blijf ik gwn thuis.. Ik ben jaloers op mensen met een mooie neus. Nouja niet heel ernstig maar dan voel ik me nog onzekerder.

5 reacties

Ik begrijp je hoor maar als ik jou was zou ik niet onzeker zijn. Je neus maakt je uniek en als je er zelf heel onzeker over bent en het probeert te verbergen zullen andere mensen er misschien ook meer op gaan letten. Zoals je al zegt je wordt niet gepest en hebt leuke vriendinnen. Waarschijnlijk is niemand het opgevallen. Ik ben ook onzeker over dingen maar later zie ik dat het wel meevalt:P. Ik zou zeggen geniet en wees zelfverzekerd! x happy girl;)
Dankje voor jullie reacties. Soms lijkt alles echt wel mee te vallen.. Ik weet niet hoe het komt... Maar mensen kunnen zo gemeen zijn, Je begrijpt me misschien wel ik wordt niet gepest heb vriendinnen maar ik trek me erg aan wat anderen van mij vinden..
Hoi!

Iedereen is wel eens onzeker en iedereen heeft wel iets wat ie graag anders had gewild. Ik zelf ook hoor 🙂 (een hele lijst). Je neus is vast niet lelijk, want je kijkt veel meer kritisch naar jezelf dan naar andere mensen.

Ik hoop dat je snel inziet dat je mooi bent!
Groetjes!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi,

Jij bent mooi zoals je bent, onthoudt dat! Die neus maakt jou jou en jou uniek! Wees er trots op! (Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, dan weet ik.)

In zo'n grote groep mensen val je juist niet op. Jij bent 1 v.d. honderden, het zou wel erg toevallig zijn als ze allemaal precies naar jou kijken. Nee, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken, vertrouw mij maar.

Als je opeens gaat niezen om aan je neus te kunnen frunikken, dán trek je de aandacht. Door zo'n geluid en beweging te maken kijken mensen op, volgen de bewegingen die jij maakt en dan zien ze je neus.

Ik snap dat je het gevoel hebt dat iedereen naar je kijkt en dan vooral naar je neus. Ik heb tics, ik ben continu bang dat iedereen naar me kijkt en er van alles van vind. Ik heb eens bij m'n vrienden geïnformeerd en die zeiden dat het nauwelijks opviel. " 't Is dat we 't weten." Probeer je dus echt geen zorgen te maken!

Gr. Pin
Hey,
Je bent helemaal niet lelijk, ik zelf heb hiermee ook problemen gehad en ook ik durfde niet in het water. En je neus maakt niet uit, mensen zullen heus niet opletten op je neus. Ik dacht uiteindelijk van, die mensen boeien het niet. Dus je hoeft je niet onzeker te voelen, je bent geweldig en mooi! Geen enkele vreemdeling zal je beoordelen op uiterlijk want ze kennen je niet. Ook niet onzeker zijn bij vrienden of familie want die zouden je nooit lelijk vinden.
Veel sterkte ;)
-Thomas

Reageer