Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Onzeker over mijn gezondheid en lichaam

• 1 mei 2017
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Hoi,

Ik heb een paar vraagjes.
1. Ik heb de laatste tijd heel erg veel last van buikpijn en blaas. Ik weet niet zo goed wat het is. Weten jullie wat het kan zijn?
2. Ook heb ik een aparte moeder vlek op mijn hoofd zitten onder mijn haar. Mijn ouders willen dat ik het in de gaten hou, maar ik ben bang dat het iets ergs is. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Advies plzzzz!
3. Het houd maar niet op. Ik ben ook nog eens heel onzeker! Ik heb maar 2 goede vriendinnen. Volgend jaar zal ik niet meer bij hun in de klas zitten ik ben heel bang dat ik dan geen vriendinnen kan maken en ik gepest zal woorden omdat ik nogal lang ben en mijn heupen en bovenbenen al een damesfiguur hebben, waardoor ik wel dames kleding moet kopen maar ik heb bijna geen borsten en daar schaam ik me heel erg voor. Ook heb ik een bril en een beugel (ik doe VWO) en daardoor ben ik ook bang dat ze me gaan pesten voor nerd. Ik durf het er met niemand over te hebben. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Laat het me plzz weten

Het meisje dat hulp zoekt

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
1 Ik gok iets van blaasontstekken, MAAR voordat jij dat voor waar aanneemt kun je beter even langs de huisarts gaan.
2 Houdt het maar in de gaten lijkt mij.
3 Ik denk dat als je je volgende klas ontmoet er meerdere zijn die onzeker zijn. Daarnaast ga ik er wel van uit dat je nieuwe vriendinnen zult maken, het is je dit jaar toch ook gelukt?
Zullen mensen je pesten omdat je lang bent en je bovenbenen en heupen al een damesfiguur hebben? Ik denk het niet, dat zijn dingen die men aantrekkelijk vindt of kan vinden.
Zul je gepest worden omdat je een bril draagt en een beugel hebt? Ik denk het niet , maar je hebt altijd wel een stel mensen die zo hun redenen zoeken om mensen te pesten dus negeer hen maar. Daarnaast zorgt die beugel ervoor dat je tanden recht komen te staan en dat ziet er naar mijn mening wat beter uit dan een scheef gebit.

Als je het er met niemand over durft te praten, dan kun je in ieder geval hier je verhaal kwijt.

Reageer