Vraag

Onzeker over mijn borsten

  • 10 January 2021
  • 11 reacties
  • 233 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Haaii, Ik ben altijd best wel onzeker over mijn borsten. Een meisje uit mijn klas wordt altijd een plank genoemd: ze is best wel lang en heeft ook niet veel. Ik neem het dan altijd voor haar op want zou echt gek worden als dat naar mij zou worden geroepen. Miss denk je wrm wordt dat dan niet naar jou geroepen? Nou ik heb zegmaar iets meer een buikje. Ik ben zeker niet dik maar ik heb ook wel wat op een mijn bovenbenen. (zelf vind ik dat altijd wel mooi bij bijv flared of bootcut jeans want die horen bij je bovenbenen strak te zitten). Maar ik ben nogsteeds onzeker. Ik draag wel een bh die ook past (dus niet dat er alleenmaar lucht in zit). Maar ik heb cupmaat AA/A en dat is nie zo veel 😏. (zet even in de commends welke cupmaat jij hebt) 

Ik ben 13 jaar dus hoe oud zijn jullie en gaan ze nog groeien denk je? 

LIefs x


11 reacties

Wat goed dat je het opneemt voor je klasgenoot. Idd beetje laag van degene die haar zo noemen.

Tuurlijk gaan ze nog groeien, ze zijn net begonnen. Bij de een begint het wat eerder dan bij de ander. Daar doe je niks aan.

 

ik vind het net als xLisa heel goed dat je het op neemt voor je klasgenoot blijf dat vooral doen. en ik ga er inderdaad ook vanuit dat ze nog gaan groeien je bent ook  13 en zit midden in de puberteit.

en als groeien ze niet meer dan maakt dat alsnog niks uit

ik vind het juist wel sexy als meiden kleine borsten hebben :sweat_smile:

maak je er vooral geen zorgen over als het komt komt het toch vanzelf. 

Reputatie 3
Badge +2

Heej, toin16, wel fijn om te weten dat sommige jongens dat ook mooi vinden. nu ben ik blij whahaha

graag gedaan hoor hahaha

Heyy

Ten eerste, echt heel goed dat je het opneemt voor je klasgenoten. Dat zegt veel over je persoonlijkheid en dat is echt het allerbelangrijkste aan een persoon. 

Ten tweede, je bent 13. Je staat nog aan het begin van de puberteit dus ze gaan zeker nog groeien. Of het veel is weet je nooit. Vandaar…

Ten derde, of ze nou groeien of niet, onthoudt dat je sws tevreden over je borsten of wat voor lichaamsdeel dan ook mag zijn. Het maakt niet of ze groot of klein zijn, ze zijn namelijk bij iedereen anders, en je kan er ook vrij weinig aan doen. Er zijn een hele hoop meiden die struggle daarmee, en dat is niet meer dan normaal. Er zijn meisjes met kleine borsten die wilde dat ze groter waren, maar ook meisjes met grote borsten die wilde dat ze kleiner waren. Uiteindelijk maakt het niet uit, en zijn ze perfect zoals ze zijn, net zoals jij als persoon.

Reputatie 3
Badge +2

@Angovis Heeyy super lief dat je me steunt ;)) wat vind jij mooier? of maakt het je niks uit?

@Angovis Heeyy super lief dat je me steunt ;)) wat vind jij mooier? of maakt het je niks uit?

Het maakt mij niet zoveel uit. Ik vind een meisje leuk of knap op basis van hoe ze is, of op basis van iets zoals haar lach of ogen. Haar borsten zijn sws mooi, ongeacht de grootte ervan

-onnodige quotes verwijderd-

Het maakt mij niet zoveel uit. Ik vind een meisje leuk of knap op basis van hoe ze is, of op basis van iets zoals haar lach of ogen. Haar borsten zijn sws mooi, ongeacht de grootte ervan

mooi gezegd helemaal mee eens :thumbsup_tone1:

Hi, er is niks om je zorgen over te maken hoor. Je borsten gaan nog wel groeien denk ik maar het zou niet zoveel uit moeten maken. Ik vind kleinere borsten juist mooi (ik ben bi dus val ook op meisjes). Zelf heb ik ook cupmaat A en ik ben 15 jaar en heb hier verder geen problemen mee.

J8j8

Badge

Ik ben 12 jaar en heb ook A en dat is heel normaal .

Reputatie 1
Badge +1

Heyy, 

Ik ben ook 13 en heb cupmaat C85 en ben dus nogal vol van achter en van voren

We zijn zowat het tegenovergestelde van elkaar maar toch kampen we met hetzelfde probleem.

Onzekerheid, eerlijk gezegd is het ook niet altijd een pretje om een volle boezem te hebben.

Ik heb het over jongens met hun creepy blikken ik zweer ze staren zowat en het engste is mischien nogwel dat

Mannen ook gwn prc hetzelfde zijn. Geloof het of niet maar ik sta achterstevoren in de kassa  omdat ik bang ben dat ze naar mijn kont kijken😅 ik deed een keer voor de lol mijn telefoon in mijn achterbroekzak terwijl ie nog aan t filmen was en een man van ongeveer 30 keek schaamteloos daarnaartoe. I was disgusted, ik ben een kind kom op. En over de jongens ze maken de gekste opmerkingen over ze ik weet niet wat er mis is met jongens op mijn school echt geen schaamte hebben ze  maarjaa. Hele bijbel lol. Wat ik eigenlijk wou zeggen bij sommige mensen groeien ze gwn wat langzamer, laat ze gwn lekker hun ding doen en op een dag zijn ze der ook klaar mee🥀

Reageer