Vraag

onzeker over lengte

  • 15 October 2019
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey 

Ik ben altijd al best groot geweest en ben nu 14 jaar en ben 1.89m (jongen), de dokter zegt dat ik ongeveer 1.95m ga worden. Ik ben hier heel onzeker over en vinden meisjes dit wel aantrekkelijk dat je wat groter bent ? Zouden jullie mij hiemee kunnen helpen ? 

Alvast bedankt 

AnoniemQ


6 reacties

Hej!

Lange jongens zijn juist aantrekkelijk! Klinkt misschien heel raar. Maar meiden vallen op lange benen, tsja waarom idk! 

Zorg wel dat je gewoon netjes rechtop blijft lopen, ga niet lopen als een 'lange slungel' (dan bedoel ik met gebogen schouders etc.) 

 

Ik ben een meisje, ben 1.78 mijn vriend is even lang, maar ik had het zeker niet erg gebonden als ie 15/20 centimeter langer was geweest! 

 

Zolang jij je verzorgd blijft kleden en er verzorgd uit blijft zien ben je echt super aantrekkelijk!

 

Groetjess

Hey

 

Heel erg bedankt voor je reactie, dit heeft me echt geholpen !
Ik loop gewoon altijd recht etc. dus daar is niets mis mee :)

 

Is er misschien nog een ander meisje dat hierover haar mening kan geven ? 

 

Bedankt ;)

 

 

Hoi!

Elk meisje is anders, dus niet iedereen vindt dezelfde dingen aantrekkelijk. Het zal dus per meisje verschillen of ze lange jongens aantrekkelijk vinden of niet.

Maar je hoeft niet onzeker te zijn over je lengte. Je bent hoe je bent. Dus mijn tip: accepteer jezelf zoals je bent, want jij bent speciaal, niemand op deze wereld is precies zoals jij.

Xx

Hey

 

zoals Trots stuudje zegt, elk meisje is anders (en elke jongen) en de een houd niet van lange jongens en de andere vind lange jannen juist aantrekkelijk.

ik heb dezelfde dillema als jij gehad, want ik ben ook 14 en ben tussen de 1.90 en 1.95 (ik weet het niet precies), maar mijn tip is wees gewoon jezelf en heel belangrijk GA VOORAL NIET KROM LOPEN OF ZITTEN, want ik heb heel vaak gehad dat als ik bijvoorbeeld ging zitten dat ik krom ga zitten en dat is niet verstandig, want dan kan je een soort van Quasimodo en dat is niet fijn.

 

groet 

Badge +1

 

Heeyy, 

Ik ben zelf 15 en 1.88m. Wat je kan doen is natuurlijk naar de sportschool gaan. Wat ik je dan vooral aan kan raden is om je bovenbenen, borstkas, bovenarmen en schouders te trainen. Dan komt namelijk alles een beetje in verhouding; dan ben je niet alleen lang, maar ook iets breder!

 

Groetjess 😊

Reputatie 3
Badge +3

Ik ken heel veel meisjes die een vriendje willen die langer is dan zij en vallen op langere gasten, dus dat komt zeker goed. Ik zou me er geen zorgen over maken. Je bent goed zoals je bent

Reageer