Vraag

Onzeker. ( eerlijk antwoorden )

  • 22 September 2018
  • 13 reacties
  • 363 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een stuk of 10 aardig grote ( camera iphone 6 ff als voorbeeld ) moedervlekken op mijn rug. vinden jullie t vies of vervelend of onprettig als je vriend of vriendin dat heeft. of heb je t zelf ? tell me. Thanky ! X

13 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Ik vind het niet vies of vervelend. Ik vind dat het hoort bij de persoon het maakt diegene uniek.

Ik heb het zelf ook ik heb er 1 op me hoofd. Die je vooral ziet als ik me haar net hebt geknipt. Ik heb nog nooit mensen iets horen zeggen over de moedervlek.

Gr:Mr. S
Nouja, het zijn niet per se de meest aantrekkelijke dingen.
Echter denk ik niet dat je er mensen mee af zult schrikken, men zal er wel aan wennen.
Iedereen heeft moedervlekken. Ik vind ze niet storend. Ik vind ze altijd wel leuk: ze zijn uniek 🙂
Ik heb zelf een enorme ook op mijn rug, nog groter dan jij hebt. ik vind het uniek
Niet onzeker over zijn! You are beautiful just the way you are.
Iedereen heeft wel iets
ik vind ze eigenlijk wel leuk
x
Bij mij wil ik wil graag AL die kloote moedervlekken verwijderen, het staat me lelijk, hopelijk NIET komt er op mijn rug, anders ga ik ECHT Janken als wat.

En ZOWIZO echt overal waar ik moedervlekken heb, ik wil ze kosten wat het kost het laten verwijderen.
Mt een verdoving dan.

Ik vind bij mij echt kapot irritant.

Sorry voor dit.
Ik heb ze ook. Vond t eerst ook naar maar nu niet meer. Horen bij mij
Nde zulke dingen maken je uniek ik heb zelf ook 2 grote bultige op men rug en een witte ojevaarsbeet eerder schaamde ik me er ook voor maar nu ben ik er best wel blij mee iets wat ik alleen heb wat mij uniek maakt! Ik zou het juist wel leuk vinden als mijn vriendje dat zou hebben (die ik niet heb)😂 ps heb zelf ook een probleem zou je me willen helpen xx mij
Reputatie 3
Badge

heb dr zelf niet veel alleen 1 opvallende op m´n buik maar 9/10 x doe ik daar gwn me broek overheen als ik buikshirtje aanheb en anders heb ik me hand ervoor… iemand ervaring met hoe ze die dingen weghalen? ben zo klaar met dat ding?!

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Oh dat is helemaal nie erg ik heb wel littekens geen moedervlek maar brombeer te kijken welke vorm die heeft ik ben benieuwd 🙃

Badge

Je bent uniek zoals je eruit ziet

Reputatie 4
Badge +4

hey @FEMIEKE 

Moedervlekken horen bij je uiterlijk. Zo ben je gewoon en je bent mooi zoals je bent.

groet @Socrates 

Reageer