Ongesteldheid maar geen buikpijn

  • 14 June 2021
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Badge

hey 

ik heb even iets voor de meisjes

want als ik ongesteld ben dan heb ik geen buikpijn

hebben meer meiden dat?


5 reacties

Badge

bedankt allemaal :)

Reputatie 7
Badge +19

Meerdere meiden hebben geen buikpijn. Dat kan nog komen later. Maar het kan ook zo zijn dat je geluk hebt en er eigenlijk helemaal nietof nauwelijks last van hebt. 

Badge

hi, ik ben een transjongen geboren in het vrouwelijke lichaam, en weet er best wel wat van, maar geen zorgen! Het is echt normaal om geen buikpijn of krampen te hebben. 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi HoutjeABC,

Ik weet niet hoe lang je al ongesteld bent. Als je pas net ongesteld bent kan het nog komen dat je pijn in je buik krijgt. Maar dit verschilt per vrouw. De een krijgt stemmingswisselingen, de ander pukkels, en weer een ander buikpijn.

Ik heb eigenlijk nergens last van als ik ongesteld wordt. Je zou denken dat het fijn is, maar niks voelen heeft zo ook z’n nadelen. Ik word altijd een beetje overvallen en voel het pas als het te laat is.

Je bent in ieder geval niet de enige, en het is ook helemaal niks om je zorgen over te maken. Als je je toch zorgen maakt zou je het kunnen bespreken met iemand die je vertrouwd, bijvoorbeeld met je moeder, een vriendin of een zus die al ongesteld is.

 

Groetjes,

Paardebloem

Badge

Het is ook nooit goed bij meiden en ja de ene heeft er veel last van en de andere helemaal niet

Reageer