Vraag

ongesteld vragenlijst

  • 22 November 2019
  • 21 reacties
  • 800 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey, ik heb een paar vragen. (Alleen voor meisjes)

 

  1. Hoe oud ben je?
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband?
  3. Hoe doe je dit in de nacht?
  4. Hoelang ben jij al ongesteld?
  5. Slik je de pil en bevalt het je?
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben?
  7. Doe je een sport zo ja welke?
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent?

Alvast bedankt als je mijn vragen beantwoord!!

 

kusjes

Gekko


21 reacties

Badge
  1. Hoe oud ben je? 14 jaar
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband?  rond de 3 à 4 uur
  3. Hoe doe je dit in de nacht? Neem een maandverbandje voor in de nacht (is iets dikker)
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? 7 maanden
  5. Slik je de pil en bevalt het je? nee
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Nog nooit seks gehad
  7. Doe je een sport zo ja welke? Dans
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Doe niks speciaals, is gewoon beetje ambetant om te sporten als je ongesteld bent
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? hevigere dagen om de 2 uur, anders om de 4 uur
  3. Hoe doe je dit in de nacht? maandverband voor s’nachts, deze zijn iets dikker, s’nachts moet ik vaak plassen dus dan gelijk nieuw maandverband 
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? 1 jaartje ongeveer 
  5. Slik je de pil en bevalt het je? nee
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? nee, ik heb nooit seks
  7. Doe je een sport zo ja welke? voetbal
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? meestal extra dik maandverband, die speciaal voor in de nacht met een lange achterkant, en twee onderbroeken over elkaar zodat mijn onderbroek tijdens het rennen op de goede plaats blijft zitten en dit vind ik handiger als ik toch helaas doorlek
Reputatie 5
Badge +4

Heey, ik heb een paar vragen. (Alleen voor meisjes)

 

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? ik doe het als het nodig is
  3. Hoe doe je dit in de nacht? ik doe gwn een dikkere maar ik heb niet heel veel bloedvel
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? niet lang
  5. Slik je de pil en bevalt het je? ik slik de pil niet
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? ik heb nog nooit gesekst
  7. Doe je een sport zo ja welke? voetbal
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? een dikkere maandverband aan doen en wat rustiger doen, maar zoals ik al zei heb ik niet heel veel bloed verlies.

Alvast bedankt als je mijn vragen beantwoord!!

 

kusjes

Gekko

 

Reputatie 3
Badge +2

 

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? 3 / 4 uur. Maar als ik aan het begin zit is het om de 1 / 2 / 3 uur
  3. Hoe doe je dit in de nacht? Gwn een maandverbandje met van die flappen 
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? 2 jaar
  5. Slik je de pil en bevalt het je? Nee
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Heb nog geen seks, maar ik masturbeer ook niet
  7. Doe je een sport zo ja welke? Ja, tennis
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Gwn gaan :)

Alvast bedankt als je mijn vragen beantwoord! Geen probleem

XX:four_leaf_clover:

 

Hoi Gekko,

  1. Hoe oud ben je? Ik ben 17
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? ik gebruik meestal tampons en die probeer ik er maximaal 4 uur in te laten zitten, maar dit hangt ervan af hoeveel bloed je verliest. Als je veel bloed verliest moet het wat eerder.
  3. Hoe doe je dit in de nacht? In de nacht draag ik altijd maandverband wat ik er 's ochtends gelijk weer uithaal.
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? Al 5 jaar
  5. Slik je de pil en bevalt het je? Ja, ik vind het erg fijn, je weet precies wanneer je ongesteld bent en het wordt ook veel minder heftig.
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Nee, dat wordt een beetje bloederig
  7. Doe je een sport zo ja welke? Ja, ik zwem
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Dan zwem ik met een tampon in die ik gelijk daarna eruit haal

Hopelijk helpt dit!

  1. Hoe oud ben je? 15 bijna 16
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? Om de anderhalf uur 
  3. Hoe doe je dit in de nacht?  Dan doe ik extra dikke maandverband 
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? Sinds mn 13de 
  5. Slik je de pil en bevalt het je? Nee ik vondt dat niet chill ik drink nu bloedstollers 
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Nee
  7. Doe je een sport zo ja welke? Ja zit op voetbal 
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Ik doe dan gewoon een dubbele laag 
Badge
  1. Hoe oud ben je? ben 13 jaar
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? Ligt aan de grote, een kleine tussen 1 á 2 uur en een grote tussen de 4 en 5 uur
  3. Hoe doe je dit in de nacht? Als ik erge ongesteld ben doe ik een dikke in en slaap ik op een dekentje want dat geeft me wat vertrouwen.
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? Sinds me 11de 
  5. Slik je de pil en bevalt het je? Ik heb het een tijdje gedaan. Het beviel mij erg goed
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Ik heb nog nooit seks Gehad
  7. Doe je een sport zo ja welke? Ja aan krav maga, dat is een verdedigingssport
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Ik vind dat vervelend maar ik doe een tampon en maandverband zodat ik echt njet kan doorlekken.

hopelijk heb ik je een beetje geholpen!! 
groetjes 4ever_

Badge

 

Hoe oud ben je?

12

Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband?

Als het moet maand verband als je je niet zeker voeld ff chekken.. Ik gebruik ook een menstruatiecup

Hoe doe je dit in de nacht?

Een grotere in en als ik wakker word gelijk verschonen 

Hoelang ben jij al ongesteld?

Jaar

Slik je de pil en bevalt het je?

Nope 

Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben?

Sex na het huwelijk 

Doe je een sport zo ja welke?

Crossfit sportschool

Hoe doe je dit als je ongesteld bent?

FF zeggen tegen vrouwelijke trainer en dan krijg in een aangepaste workout 

Reputatie 1
Badge

Heey, ik heb een paar vragen. (Alleen voor meisjes)

 

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? ligt eraan meestal rond de 4 uur, maar hevigere momenten wat vaker
  3. Hoe doe je dit in de nacht? maandverband voor ‘s nachts
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? denk iets meer dan een jaar ofzo
  5. Slik je de pil en bevalt het je? nope slik ik niet
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? nog geen seks gehad
  7. Doe je een sport zo ja welke? dans/hardlopen
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? het starten is vervelend maar na het sporten voel ik me wel altijd beter, ik draag dan een tampon & dun maandverband just in case

Alvast bedankt als je mijn vragen beantwoord!!

 

kusjes

Gekko

 

1. Hoe oud ben je  14

2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je maandverband/tampons? Dat ligt er aan hoe dik het maandverband is dat ik in heb en hoe zwaar ik ongesteld ben op dat moment. Maar meestal elke 1 of 2 uur.

3. Hoe doe je dit in de nacht? Ik doe altijd net voor ik ga slapen een vrij dik maandverband ding in en dan zodra ik wakker wordt ga ik meteen weer naar de wc, en dat gaat eigenlijk altijd goed :)

4. Hoelang ben je al ongesteld?​ Al anderhalf jaar.

​​​​5. Slik je de pil en bevalt het je? Ik slik de pil niet.

6. Hebben jullie gewoon seks als je ongestelt bent? Ik heb nog nooit seks gehad.

7. Doe je een sport en zoja welke? Ik dans en ik speel theater. 

8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent?​​​​​​​ Ehm weer zo dik mogenlijk maandverband, en nog steeds proberen elk uur naar de wc te gaan. Maar het gaat altijd wel goed dus yay.

Heey, ik heb een paar vragen. (Alleen voor meisjes)

 

  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? Op mijn heftigste dagen gebruik ik tampons die ik om de 3 of 4 uur verwissel alleen soms vergeet ik het of denk ik van ah joh kan nog wel want heb nu geen zin maar dat is eigenlijk heel slecht. Op mijn minder erge dagen gebruik ik maandverband die ik ook om de 3 of 4 uur verwissel. Niet omdat ie dan vol zit maar puur om de hygiëne. 
  3. Hoe doe je dit in de nacht? In de nacht gebruik ik zo een nachtmaandverband en een extra broekje onder mijn pyjama broek en dan in de ochtend gelijk wisselen. 
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? Iets langer dan een jaar. 
  5. Slik je de pil en bevalt het je? Ik slik de pil niet. 
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Ik heb geen seks. 
  7. Doe je een sport zo ja welke? Ja ik hockey en ik boks. 
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Vlak voor de training/wedstrijd een tampon of maandverband in (ligt eraan hoe heftig ik ben) en dan als ik thuis ben meteen vervangen. 

 

Hopelijk heb je er wat aan

 

xx😙

 

Badge

 

 

  1. Hoe oud ben je? / 14 jaar
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? / 3 uur 
  3. Hoe doe je dit in de nacht? / voordat ik ga slapen een nieuwe tampon en de eerste dagen een maandverband eronder
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? / 1,5 jaar
  5. Slik je de pil en bevalt het je? / nee doe ik niet
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? / k ben 14?
  7. Doe je een sport zo ja welk / voetbal
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? / net zoals overdag is niks anders aan 

 

 

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband?  Meestal 3/4 per dag dus om de 3/4 uur
  3. Hoe doe je dit in de nacht? Net voor het slapen een nieuw maandverband in doen.
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? Doordat ik de ziekte pcos heb nog ben ik een keer een jaar gelde ongesteld geweest en vanaf nu zal ik weer ongesteld worden.
  5. Slik je de pil en bevalt het je? Ja omdat ik pcos heb is de enige oplossing de pil te slikken en nu word ik wel weer ongesteld. 
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Ik heb nog geen sex.
  7. Doe je een sport zo ja welke? Paardrijden
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Voordat ik weg ga een nieuwe maandverband indoen en dan gewoon gaan paardrijden.
Reputatie 2
Badge
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband?  meestal om de 2 uur, tenzij het maandverband erg dun is, dan elk uur.
  3. Hoe doe je dit in de nacht?  Dik maandverband en een nieuwe tampon in en daaroverheen een kort broekje. (broekje is voor tegen bloed lekken op bed)
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? hou het niet zo bij, maar ik denk ongeveer 2 jaar
  5. Slik je de pil en bevalt het je? Ja, voor mij werkt het goed.
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? In de eerste 2 dagen niet, want dan verlies ik het meeste bloed.
  7. Doe je een sport zo ja welke? Tennis
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Tampon (niet erg ideaal, maar je moet wat toch)
  1. Hoe oud ben je? 14 
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? Verschilt, vroeger heel vaak maar nu denk ik om de 3-4 uur. Ligt er ook wel een beetje aan, want elke eerste dagen is het altijd erger bij mij, dus dan doe ik het eerder.
  3. Hoe doe je dit in de nacht? Ik gebruik altijd maandverband speciaal voor de nacht.
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? Ehh ik denk 1,5 jaar nu.
  5. Slik je de pil en bevalt het je? Nope
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Ehh ik heb nog nooit seks gehad :)
  7. Doe je een sport zo ja welke? Ik zat op dansen maar daar ben ik mee gestopt dit jaar en ik ga nu naar de sportschool
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Ehh gewoon maandverband indoen

xxx

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? 2,3,4 net hoe erg ik het ben
  3. Hoe doe je dit in de nacht? pamper in onderbroek(gwn van kleiner broertj, zusj) klinkt heel stom maar snders lek ik zoiezo door
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? 3jaar
  5. Slik je de pil en bevalt het je? nee slik ik niey
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? heb nog geen sex
  7. Doe je een sport zo ja welke? tennis
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? tampon in
  1. Hoe oud ben je? 14 jaar
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? Ik vergeet het heel vaak meestal om de 5 uur
  3. Hoe doe je dit in de nacht? Een normale tampon en nachtmaandverbend
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? Sinds een maand voor mijn 13, dus in juli dit jaar 2 jaar al
  5. Slik je de pil en bevalt het je? Nee, wel gedaan ik werd er een beetje depresief van en vond het moeilijk om het niet een dag te vergeten en om elke keer ook op het zelfde tijdstip in te nemen
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Nee, het liefst niet maar ben dan ook gewoon single
  7. Doe je een sport zo ja welke? Nee
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Nvt

 

Hopelijk heb je hier wat aan:hugging:

Groetjes een lieve meid van 14, kusjess:kissing_heart:

Badge
  1. Hoe oud ben je? 14 
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? Ligt eraan om de 4 uur m’n tampon 
  3. Hoe doe je dit in de nacht? Nacht maansverband 
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? Een jaar 
  5. Slik je de pil en bevalt het je? Nee ik slik niet de pil
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Ben nog maagd 
  7. Doe je een sport zo ja welke? Nee ik doe geen sport 
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Doe een tampon in en dan voel je niks!
Badge +1

Hii

hier komt ie!😂

 

1. ik ben 13

  1. Ik verwissel een tampon mode 4 uur ongeveer ofz en maandverband 3-6 uur ongeveer soms wat langer soms wat korter
  2. gwn en maandverband in doen en slapen haha
  3. 2x geweest tot nu toe
  4. nope ik slik de pil niet, ben best gevoelig voor allerlei bijwerkingen
  5. nooit seks gehad XD
  6. jep ik doe dansen, een vooropleiding 15 uur ofz in de week.
  7. ik doe gewoon maandverband in, en dan doe ik iets rustiger aan want anders heb ik t gevoel dag het eruit stroomt hahah

ik hoop dat ze een beetje redelijk zijn beantwoord

x 1sa

Badge
  1. Hoe oud ben je? Ik ben 13 jaar
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? Om de 2 tot 3 uur
  3. Hoe doe je dit in de nacht? Ik slaap meestal op een handdoek
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? Ongeveer anderhalf jaar 
  5. Slik je de pil en bevalt het je? Nee ik slik de pil niet
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Nog nooit seks gehad
  7. Doe je een sport zo ja welke?  Ik doe jeugd musical waar we ook veel dansen
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Meestal doe ik wat rustiger aan omdat ik vaak veel buikpijn heb en verder gewoon op tijd verwisselen 

groetjes poesjespower 

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Om de hoeveel uur verwisselen jullie je tampon/maandverband? Ik gebruik een menstruatiecup  die ver wissel ik altijd in de ochtend als ik op sta en in de avond als ik  ga slapen  en soms ook nog een keer extra in de ochtend als ik veel bloed 
  3. Hoe doe je dit in de nacht? In de avond houw ik hem gewoon in tot dat ik opstaa
  4. Hoelang ben jij al ongesteld? Ben sinds me 11de ongesteld dus 5 jaar
  5. Slik je de pil en bevalt het je? Nee maar zouw zelf wel wilen maar mag niet  van me ouders 
  6. Hebben jullie gewoon seks als je ongesteld ben? Nee ben nog maagd maar zouw het wel gewoon doen
  7. Doe je een sport zo ja welke?ja ik zit op kikboksen
  8. Hoe doe je dit als je ongesteld bent? Als ik veel last heb ga ik niet  Maar meestal ga ik gewoon 

Reageer