Vraag

ongesteld spiraal

  • 10 July 2021
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Hey bren hier

Zijn er meiden  hier die ervaring  hebben Met een spiraal

Want wil aan de spiraal  maar weet niet precies hoe het werkt  

Ik wil het liefst een spiraal omdat ik best wel vergeet achtig ben met de pil pakken

En dat ik heel veel buikpijn en bloedverlies heb als ik ongesteld ben 

Help de spiraal  daar bij  of niet 

Want word er wel gek van die buikpijn of zijn  er ander dingen  die helpen bij veel buikpijn en bloedverlies 

 

Gr bren


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Volgens mij helpt een spiraal daar wel tegen ja. Je wordt vgm niet meer ongesteld en het helpt als anti conceptie 

Hallo,

Zelf heb ik een spiraal je hebt meerdere soorten een koper spiraal en een hormoon ik raad je aan om de hormoon te pakken dat zou de dokter ook al aan raden, wel werd er voor mij bij gezegd dat een spiraal het beste gezet kan worden als je al een keer sexueel contact hebt gehad. Een spiraal kan bovendien de ongesteldheid weg houden of je blijft het houden maar het zal wel verminderen helaas moet ik je wel teleurstellen de buikpijn zou er soms nog wel zijn. Als het spiraaltje net geplaatst is zou je wel even moeten door bijten de pijn is 1/2 dagen redelijk heftig (mocht je dus een lage pijngrens hebben raad ik je aan om een roesje aan te vragen bij het plaatsen of laat het doen bij een goede gynaecoloog)!! En tuurlijk het zorgt er voor dat je niet zwanger zal worden.

Hopelijk helpt deze informatie bij je beslissing :)

 

Groetjes, Faith :)

 

 

Hallo,

Zelf heb ik een spiraal je hebt meerdere soorten een koper spiraal en een hormoon ik raad je aan om de hormoon te pakken dat zou de dokter ook al aan raden, wel werd er voor mij bij gezegd dat een spiraal het beste gezet kan worden als je al een keer sexueel contact hebt gehad. Een spiraal kan bovendien de ongesteldheid weg houden of je blijft het houden maar het zal wel verminderen helaas moet ik je wel teleurstellen de buikpijn zou er soms nog wel zijn. Als het spiraaltje net geplaatst is zou je wel even moeten door bijten de pijn is 1/2 dagen redelijk heftig (mocht je dus een lage pijngrens hebben raad ik je aan om een roesje aan te vragen bij het plaatsen of laat het doen bij een goede gynaecoloog)!! En tuurlijk het zorgt er voor dat je niet zwanger zal worden.

Hopelijk helpt deze informatie bij je beslissing :)

 

Groetjes, Faith :)

 

 

Tanks faith

voor je info dit heeft me echt geholpen bij de twijfels die ik nog had om een spiraal te neemen een weet nu vrij zeker dat ik een hormoon spiraal  wil

ga zo snel mogelijk een afspraak maaken bij de dokter voor er een te plaatsen en hoop dat ik hopelijk toch minder buikpijn krijg 

Gr bren

Reageer