Vraag

ongesteld routine

  • 23 November 2019
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hebben jullie een ongesteld routine ?


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ja ong 35 dagen 

Ik zie nu dat het van en jaar geleden is😅

Als ik  opsta verwisel ik altijd als eersten  mij  menstruatiecup  en dan ga ik douchen en dan 

als ik school heb  verwissel ik voor de zekerheid  in de pauze de cup   daar na verwissel ik hem nog een keer  voor ik ga slapen 

En als ik thuis ben verwissel  ik hem voor de zekerheid  rond  de middag  en nog een keer voor ik ga slapen 

Ik wissel hem altijd nog een keer extra om dat  ik veel bloed verlies heb als ik ongesteld  ben

en toch  nog bang ben dat ik toch doorlek als ik het niet doe

Ik gebruik de cup al zeker  3 jaar heb  daar voor altijd tampons gebruikt maar lekten steeds door

hey

 

ik had ontiegelijk veel moeite met de routine aan houden want ja ik haat het om het te zijn. 

ik lekte ook elke keer weer op nieuw door in 1 van de eerste 3 dagen. 

maar sinds dat kenshin aanrade om de cup te gebruiken. het bespaard veel geld en het is een stuk minder miljeu vervuiling en het is zoveel minder stress. 

je hoeft maar 1x in de 12 uur 'te wisselen'. het klinkt vies maar dat is het helemaal niet maar je moet dat ding op nieuw inbrengen. ik vond het heel smerig tot dat ik het meerdere keren deed en het eigenlijk helemaal niet smerig voelde... 

ik hoop dat je hier iets aan hebt

 

Groetjes blue 

Heyy,

Jazeker. In de ochtend (ook in het weekend) optijd opstaan want als je te lang in je bed gaat liggen ga je doorlekken. En dan naar de wc en alles verwisselen blablabla. En dan sprinten naar de douche en dan afdrogen in de douche en dan sprinten naar de wc. Als het weekend is gwn de hele dag chillen en om de 3 uur ff wisselen en als het door de weeks is goed letten op de tijd en om de 3 uur wisselen. Goeie momenten uitkiezen om naar de wc te gaan bijv als het pauze is en dan net als de bel is gegaan dus dan loopt iedereen naar de les en dan kan jij nog ff snel je ding doen. Of tijdens de les maar dan wel zorgen dat je je tampon of maandverband bij je hebt anders moet je moeilijk doen met je tas en gaan mensen misschien vragen enzo en dat is irritant. En ook zorgen als je bijv training hebt na school dat je vlak voor de training wisselt zodat je de hele training sws save bent en in de avond gwn heel veel chocola eten😇😇

xx

post verwijderd ivm forumregel 12: ga niet off-topic.

Reageer