Vraag

Ongesteld willen zijn

  • 19 August 2020
  • 10 reacties
  • 202 Bekeken

Badge

Heyy, 

Het klinkt misschien raar maar ik zou dus heel graag ongesteld willen worden ik ben 14 en vanavond kwam mijn nicht ook van 14 maar dan 6 weken ouder dan mij dat ze vanochtend ongesteld is geworden. 

Ik wil dit ook en mijn moederzegt dat ik het nog niet wordt. 

En ik weet dat iedereen nu gaat zeggen dat ik blij moet wezen want het doet veel pijn maar ik wil gewoon heel graag ook ongesteld zijn. 

 

Ik hoop dat jullie tips hebben. 

Love for all!

 


10 reacties

nou ik zou vragen wanneer je mama ongesteld is geworden want er is een grote kans dat jullie op dezelfde leeftijd ongesteld worden, bij mijn familie is dit meestal jong 8-12 maar bij jou kan het zijn dat het ..-14-… is maar daat moet je zelf uitzoeken, als je niet tegen dat je 15 bent ongesteld bent geworden zou ik echt een dokter raadplegen.

groetjes anonymous

Vaak als je al een tijdje oksel haar en schaamhaar hebt komt het heeeel snel. Bij mij toen ik voor het eerst schaam haar kreeg was ik binnen 1 maamd voor het eerst ongesteld. Dit verschilt natuurlijk per persoon. Mijn moeder was voor het eerst ongesteld geworden toen ze 12 was en ik toen ik 14 was.. sooo het heeft bij mij niet echt ermee te maken. Maar je moet het sws afwachten. Wanneer je het gaat worden kun je nooit zeggen. 

En ik wou ook heel graag ongesteld worden! Heb ik ff geluk dat ik ook geen buukpijn heb dan! Poeh. Mn ma had het heel heftig.

Badge

Ik heb al een tijd okselhaar en schaamhaar een jaar ofzo.

En mijn moeder was 14 jaar toen ze ongesteld werdt

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb al een tijd okselhaar en schaamhaar een jaar ofzo.

En mijn moeder was 14 jaar toen ze ongesteld werdt

Even heel iets anders scheer jij dit ook en wat vind je dat een jonge moet hebben geschoren of niet 

Badge

Ik scheer het wel maar gewoon omdat ik het er zelf mooier uit vind zien maar van mij hoeft een jongen voor mij niet te doen

 

Wat je moeder zegt klopt niet, je kunt ieder moment ongesteld worden (vooral omdat je al een tijdje in de puberteit zit). Wacht het rustig af, maar geniet er idd nog maar even van want het is niet super handig ofzo:stuck_out_tongue_winking_eye:

 

Groetjess

Badge

Mijn moeder werdt het pas op haar 15 en ik op m'n 12 

 

Reputatie 2
Badge +1

oke ik snap je probleem, je wil mee kunnen praten en je eeen vrouw voelen en shit. ik had prcs hetzelfde en ik vervloekte mezelf voor het zo graag willen want meid ik zweer je t is niet leuk. maar goed ik snap wel wat je bedoelt maar je kunt nikss doen behalve wachten! wacht tot moeder natuur je komt opzoeken ;)
byeee

Ik heb prc hetzelfde maar ik ben 12 heb al haren op DE plekken enzo mijn moeder was volgens mij 12/13 wat moet ik nu doen of hoe weet ik dat ik HET word?

 

Reputatie 2
Badge +1

haren kun je niet zo veel aan doen en is normaal op die leeftijd. mocht je er last van hebben kun je ervoor kiezen om het  af te scheren, maar besef wel dat wanneer je begint met scheren je niet meer terug kunt.. je kunt niet echt weten of je het wordt,  als je al ver in de puberteit zit is de kans wel aanwezig, maar het is altijd afwachten :))

Reageer