Beantwoord

Nog niet ongesteld

  • 20 January 2020
  • 12 reacties
  • 848 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

ik heb even een vraag is het raar dat ik 14 ben  bijna 15 en nog steeds niet ongesteld ben? Want ik heb ook helemaal geen buikpijn onderin me buik. Ik heb wel al 3 jaar van dat soort slijm in mijn broek en daarom doe ik een inlegkruisje in.

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 January 2020, 19:25

Bekijk origineel

12 reacties

Hey, 

Nee hoor, dat is absoluut niet raar! Bij de een is het gewoon wat eerder dan bij de ander. Jij bent misschien een beetje aan de late kant, maar dat is niets om je druk over te maken.

Als je dat 'slijm' in je onderbroek vindt, is dat een teken dat je binnen dat moment en ongeveer 3 jaar wel ongesteld kan worden. Het kan dus goed zijn dat je binnenkort opeens ongesteld bent. Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat je eerst wat buikpijn voelt, bij mij was het er gewoon opeens..

Hopelijk heb je er wat aan, en heb ik je een beetje 'gekalmeerd' :) 

Xx

Bedankt voor je reactie!

x

Hej,

 

Dit is niet raar hoor. Sommige mensen krijgen pas hun eerste menstruatie rond hun 16e/18e 

En zoals de ander hierboven al zei over dat slijm moet je je pas na een jaar of 4 druk gaan maken.

Er is dus nog geen rede tot paniek : )

Hoi ik weet dat het een beetje laat is maar ik was ook laat. Ik was 15 en ik had al heeeeeeeeeel lang afscheiding bij mij ging het hard nadat ik veel haar onder mijn oksels had gekregen 

Reputatie 1
Badge

hey die witte afscheiding is normaal! wees maar niet bang je word pas ongesteld als je buik er klaar voor is!

 

Badge +1

Nee hoor! Sommige worden pas op hun 16e ofzo ongesteld. 14-15 is misschien wel aan de late kant maar iedereen word het op een ander moment

Badge

Volgens mij is het helemaal niet raar hoor, iedereen wordt dit op het moment dat je er klaar voor bent. Ik zou zeggen geniet er van dat je het nog niet bent!

Badge

Ik ben ook ongesteld maar ik kreeg het al op mijn 10de

Wat fijn dat jullie me helpen!!

Nee is niet raar. Ik was bijna 17

Badge

Hoi! Nou ja ik ben dus 11 (word dit jaar 12) en ik heb al 3 jaar afscheiding. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Is dat raar??

Badge

Hoi! Nou ja ik ben dus 11 (word dit jaar 12) en ik heb al 3 jaar afscheiding. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Is dat raar??

nee, niks aan de hand. Het is immers een gemiddeld getal. Ik ken ook mensen die pas op hun 14e of 15e ongesteld werden, maar al wel lang afscheiding hadden. Als er op je 15e niks gebeurd zou ik een naar een dokter gaan. 

Reageer