Vraag

Ongesteld geworden vertellen

  • 18 February 2019
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Badge +2
Hallo alemaal. Ik denk dat ik ongesteld ben geworden maar hoe zeg je dat tegen je moeder ( ik weet niet hoe je maandverband in moet brengen of hoe dat ook heet. ( Waarschijnlijk zit ik in de verkeerde sub )

3 reacties

Hoi Femke

Ik heb het nooit aan me moeder vertelt ze heeft het ontdenkt. Het 'hoorde' niet bij mij. Maar ze heeft het toen zeg maar aan mij vertelt. Ik zou persoonlijk via app zeggen. Van hey ma ik ben ongestelt zou je zo ff kunnen uit leggen hoe het werkt. Zou je er ook spulletjes in huis willen halen.

Het is misschien handig een doosje bvb in je kledingkast of in de bad kamer waar alle spullen er voor liggen. Dat vind ik wel fijn dan ziet niet iedereen het meteen liggen en ik hoef het de andere tijd niet te zien.

Dan hoef je je geen zorgen te maken hoe je het moet zeggen. Via app begrijpt ze het denk ik wel.

Succes!

Groetjes
Bella
Hoi

Als je het lastig vindt om dit te zeggen, kan je, zoals Bellablue voorstelde, dit via een berichtje met je moeder delen. Zij is ooit ook voor de eerste keer ongesteld geworden, en kan zich vast herinneren hoe dat was.

Als je er echt niet graag met je moeder over praat, is er misschien wel een vriendin of familielid die je op weg kan helpen met maandverband en dergelijke.

Groetjes
Kenshin
Hey,
Ik kwam thuis en zei aan mijn mama dat ze even moest komen, dan begon ik een beetje te wenen (ik weet ook niet waarom) en ik zei dat ik ongesteld was geworden. Dan heeft mama alles uitgelegd en alles was OK.

Dus ik zou het gewoon zeggen, je mama heeft het ook dus jah...
GOOD LUCK

Reageer