he allemaal
ik ben 12 en ik wil graag weten wat de symponen van ongsteld zijn (ik ben het nog niet) ik zag vandaag een soort wit poeder in mijn onderbroek zitten... betekent dat iets..
alvast bedankt
ongesteld
A
A
Nou , Je krijgt voor dat je het wordt buikpijn , Soort van krampen in je onderbuik .. Je gaat het echt vervelend vinden >_< Maarja Er komt ook slijm uit, Dus..
A
dus....???
A
Ja poeder heb ik zelf nooit gekregen dus, ik kan je antwoord niet beantwoorden ;x
A
Hoi ik ben net voor de 3e jeer ongesteld geworsen maar min cyclus is echt heeeeel kort de vorige keer was t 18dagen en nu 14...terwijl 25 normaal is!!,is dit normaal en gezond??
Xx
Xx
A
ik had dat ook en ben 2 jaar later ongesteld geworden. ik heb nooit iets van buikpijn of iets. het kan geheel onverwachts komen
A
heej rooske , ik weet het niet want ik was ongesteld geworden iets van 10 dagen ( das volgensmij best wel lang) en nu ben ik het al 3 maanden niet geweest
dus ik ben het nog niet regelmatig, jij misschien ook nog dus misschien verandert dat nog maar dat weet ik niet
x
& 12anoniem
ik weet het niet precies wat dat is maar ik denk niet dat je je druk hoeft te maken hoor. Je word het ooit een keertje vanzelf . je merkt 't wel ;p
xx
dus ik ben het nog niet regelmatig, jij misschien ook nog dus misschien verandert dat nog maar dat weet ik niet
x
& 12anoniem
ik weet het niet precies wat dat is maar ik denk niet dat je je druk hoeft te maken hoor. Je word het ooit een keertje vanzelf . je merkt 't wel ;p
xx
A
het 1ste jaar dat je ongestelt bent is het heel onregelmattig maar na een jaartje zou het normaal moeten lopen(zijn)
A
Hey, misschien weten jullie het hier ,
Nou, ik ben meer dan 3 jaar ongesteld, en het werd eindelijk regelmatig !
Maar toen kreeg ik vriend en ging met hem naar bed, hij is niet in me gekomen, dat weet ik zeker !
En nu ben ik al langer dan 4 maanden niet ongesteld ..
Hij had ook condoom om, dus weet zeker dat ik niet zwanger ben !
Na het gebeurde was ik het ook heel onregelmatig, en nu gewoon niet meer, ik eet wel goed en gezond ..
Ik heb wel buikpijn die je krijgt als je ongesteld word
Ik maak me echt heel erg zorgen, weet iemand hier iets vanaf ?
Maar toen kreeg ik vriend en ging met hem naar bed, hij is niet in me gekomen, dat weet ik zeker !
Na het gebeurde was ik het ook heel onregelmatig, en nu gewoon niet meer, ik eet wel goed en gezond ..
A
Hoi 12anoniem
Je krijgt dit soort symfonen:
Buikpijn ( vaak onder je buik)
Hoofdpijn
Onder je benen
Onder je rug pijn
Misselijkheid
En voor sommige vrouwen wel paar dagen ziek
En dat witte poeder misschien slijm?
Veel suc6 ermee
Gr.Selena
Je krijgt dit soort symfonen:
Buikpijn ( vaak onder je buik)
Hoofdpijn
Onder je benen
Onder je rug pijn
Misselijkheid
En voor sommige vrouwen wel paar dagen ziek
En dat witte poeder misschien slijm?
Veel suc6 ermee
Gr.Selena
A
het kan afscheiding zijn meer weet ik niets
A
ik ben 15 maar k ben zelf nog niet ongesteld geworden vandaar dat k niets weet
A
wat er in je onder goed was is scheiding vanaf dat moment kun je ongesteld worden:o
A
Dat witte poeder is heel normaal, dat heb ik altijd, ook als ik niet ongestelt ben. Symptomen kunnen heel verschillend zijn. bijv.
- hoofdpijn
- misselijkheid
- vaak naar de WC omdat het lijkt of je moet plassen
A
dat witte kan ook witte vloed zijn dat betekent dat je lichaam zich aan het voorbereiden is om de eerste keerongesteld te worden maar niet iedereen heeft dat
A
Het is afscheiding... Dat krijgt ieder meisje, dat duurt gemiddeld 1/2 jaar en dan wordt je ongesteld
A
Het zou kunnen dat het toch niet helemaal goed is gegaan met de condoom ik zou als ik jouw was voor de zekerheid het even laten checken
En nog veel sterkte
A
Xx
Ik heb da ook maar eerst was het 17 en daarna 14 en nu is het 20
A
Xx
Ik heb da ook maar eerst was het 17 en daarna 14 en nu is het 20
Hoi!!wat ik ervan weet is dat het als je jong bent heel erg kan verschillen, dat is helemaal niet erg en juist heel normaal.
Mocht je het natuurlijk echt niet vertrouwen, zou ik even langs de huisarts gaan. Maar volgens mij kan het geen kwaad!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.