Ongelijke borsten

• 29 mei 2014
  • 6 reacties
  • 305 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 en heb hele erge ongelijke borsten. Jullie zullen natuurlijk zeggen dat komt wel goed, maar het is nu gewoon heel vervelend. Mijn linker borst heel cup A en mijn rechter borst cup C. Heeft iemand tijdelijke oplossingen voor nu, want ik schaam me er gwn heel erg voor tijdens omkleden of aan het strand enzo.

6 reacties

Miss vulling in je ene bh om het gelijkmatig te latwn uitzien.
Maar het beste is gewoon om er niet voor te schamen want bijna elk meisje heeft ongelijkmatige borsten
Badge +17
Ik wil je niet de grond in werpen, maar het komt niet altijd goed. Als je het echt heel vervelend vindt kun je inderdaad vulling in je bh doen. En als het niet weggaat, zal ik naar de huisarts gaan als je het zo vervelend vindt.
hoi justagirl01.

veel meisjes hebben in de puberteit dit probleem.
zelfpersoonlijk ben ik een jongen dus ik weet niet hoe dit ismaar een goede vriendin van mij heeft het zelfde probleem.
zij doet soms in de een een vulling en de andere laat ze gewoon.
alleen volgens haar voelt dat niet zo lekker aan af en toe.
wat je ook blijkt is dat sommige kleuren je het gevoel geven dat iets groter is en ook andersom dus als je hier op let kan je de juiste kleuren combinatie kopen zodat het verschil niet zo erg opvalt.
voor de rest tijdens het omkleden zal ik niet al te veel zorgen gaan maken want jij kijkt toch ook niet naar de borsten van anderen meisjes dus zij waarschijnlijk ook niet zo naar die van jou.

-grtz (me)
Als ik jou was zal ik wel even naar de doktor gaan, A en C is toch wel een groot verschil! Meestal scheelt het maar een klein beetje en niet zoveel als bij jou! Ik heb het zelf nooit gehad!  Maar denk dat je beter naar de doktor kan gaan, hoe verschrikkelijk je het misschien ook vind! 
Ik heb natuurlijk al een beetje op het internet gekeken, en het komt best veel voor. Maar ik vraag me af wat een dokter dan voor me zou kunnen betekenen. Ik bedoel, ik hoef geen plastische chirurgie ofzo
Badge +17
Nee platise chirurgie zou ook een beetje overdreven zijn, maar de dokter kan wel allemaal dingen bepalen aan de hand van hoe je lichaam nu is.

Reageer