Vraag

nudisten hier onder jongeren?


Reputatie 1
Badge +2

Hoi hoi 

Ik ben een meisje van 13 en als nudist opgegroeid omdat m'n ouders broer en zus het ook al waren .

Ik weet dus niet beter dan dat we thuis vaak naakt zijn en op een nudistencamping naar Frankrijk gaan en ook in NL een vaste plek hebben op een nudistencamping

Ik vroeg me af of hier ook veel jongeren zijn die nudist zijn of graag naakt zijn want zoveel word er niet over geschreven .

Laat mij weten wat je er van vind of dat nu je puber bent het niet zo leuk meer vind 

Ik ben benieuwd☺️


16 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi Michelle je hebt vast gelezen dat ik ook naturist ben. Maar ik vroeg me af of je op de camping overal naakt durft te zijn zoals restaurant, in de winkel en met spellen enzo. Ben er gewoon nieuwsgierig naar. Sorry dat paartje is niet de bedoeling

 

Badge

Hey hoi

 

Wij zijn ook nudisten, ik weet niet beter en schaam mij er ook niet voor.

Wij hebben in Duitsland een vast camping plaats. 

Is ook niks om je over te schamen hé. 

Ik vind het ok en ben zelf niet opgegroeid als nudist dus heb wel een vraag erover zoals als Nudist waar plas je dan?

Plas je dan bijvoorbeeld wel eens op de grond of in iede geval niet op het toilet? 

Reputatie 3
Badge +4

Ik niet maar zal het wel graag willen voor al in de zomer lijkt mij dat fijn toe, geen plakkerige kleding mooi je lichaam netjes en egaal bruinen hoe zou je het thuis kunnen voorstellen om deze kant op te gaan?

Hi Michelegirl,

 

wij gingen vroeger met het hele gezin ook naar een naturistencamping en naaktstrand. Sinds we een vakantiehuis hebben gaan we niet meer naar de camping. Wel nog naar het naaktstrand, alleen tegenwoordig vaker met alleen mijn twinbroer en soms ook met andere broers of onze zus met/zonder aanhang. Minder vaak met onze ouders.

 

Het is niet dat we (vroeger of nu) heel vaak bloot zijn in huis, maar bloot van en naar de douche lopen of bloot zonnen in de tuin doen we nog wel. We hebben ook geen moeite als vrienden, broers, zus, papa, mama ofzo ons bloot zien. We slapen allebei bloot en douchen vaak samen, soms ook met ons jongere broertje erbij. We delen met zijn 3-en een badkamer.

Ik weet niet of je verder nog iets wilt weten?

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 7
Badge +5

Schaam je je voor je ouders  broer/zus als je thuis naakt zou zijn?

Reputatie 3
Badge +4

Helemaal niet ik sta ook wel samen met een van mijn 2 moeders onder de douche en we zitten ook wel samen in onze ligbad, maar naakt recreëren / leven is er nog nooit ten sprake geweest zal het wel willen, maar hoe zou je dat het beste aan kunnen geven om het eens te proberen

Ik ben vaak ook naakt, en we gaan wel eens naar een naakt strand toe, ik vind naakt zijn onder mijn familie niet erg en op een naaktstrand is het sowieso niet erg want daar is iedereen naakt

 

gr. mij

Hallo Michellegirl :)

Ik ben geen nudist.

-TheMightySlayer <3

Badge

Ben jongen van bijna 17,  en samen met mijn 4 zussen opgegroeid in nudisten omgeving.  Zou echt niets anders willen 

Badge

Mijn ouders (en ik) gaan elk jaar naar een naaktcamping in zuid Frankrijk. Ik ga gewoon nog mee maar toch wel vaker met kleren aan

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Michellegirl ,

 

ik ben een paar jaar geleden ook naar een naaktcamping geweest in zuid Frankrijk, misschien wel dezelfde als @Datweetikniet 😂

Vorig jaar gewoon op vakantie in een huisje en dan bloot in de tuin en naar het naaktstrand.  Ik ga vaak met mijn broers van 18 en 19 en ik ben bijna 14.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +5

Wij zijn thuis ook nudisten/naturisten ik ben het liefst 24/7 naakt maarja dat kan niet altijd. Wij gaan ook naar naaktstranden en naaktcampings

Reputatie 7
Badge +5

Sprietje kun je het dan niet gewoon aan ze vragen,  het is het lekkerste wat er is om de hele dag naakt te zijn

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben nudist, mijn hele gezin ook. Ik heb zelf een micro-penis maar ik schaam me daar niet voor.

Badge

Hey hoi

 

Wij zijn ook nudisten, ik weet niet beter en schaam mij er ook niet voor.

Wij hebben in Duitsland een vast camping plaats. 

Reageer