Nogsteeds niet ongesteld?

• 1 juni 2014
  • 2 reacties
  • 274 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 16 jaar en k heb een tijdje aan de pil gezeten, ongeveer een half jaar. Daarna ben ik een tijdje gestopt. Begin mei ben ik weer met de pil begonnen. In die periode zou ik ook ongesteld worden maar ik wilde niet ongesteld worden dus ik nam de pil in. Afgelopen maandag was mijn stopweek en ik ben inmiddels nogsteeds niet ongesteld. Morgen hoor ik weer de pil in te nemen. Moet ik wachten tot ik ongesteld word? Of gewoon morgen innemen? Als ik het morgen dan inneem, word ik in de tweede stopweek wel ongesteld?

2 reacties

Badge +17
Normaal gesproken wordt je niet meteen de eerste dag van de stopweek ongesteld, maar de derde dag. Nadat je 21 dagen de pil hebt geslikt is het handig om een stopweek in te lassen, anders wordt je kans op menstruatie kleiner.
ik voel me er zo rot over ik ben 13 jaar en elk meisje uit me klas praat al over de ongesteldheid ik heb eigelijk alle kenmerken wit spul,haar enz.. maar niet het bloed ik wil gewoon mee praten weet iemand hoe je ongesteld heid op kan wekken...:mad:

Reageer