Vraag

nog steeds niet ongesteld (bijna 16)

• 11 september 2020
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Badge +4

Hoi,

Ik ben ruim 15 (over 4,5 maand 16) en ik ben nog niet ongesteld. M’n hormonen werken wel, want heb wel andere dingen enzo haha. Ik ben ook al 8 maanden niet meer gegroeid. Ik vraag me af of ik niet al ongesteld had moeten worden. Borstgroei begon ongeveer op m’n 12e (is heel langzaam gegaan want er is nog steeds niks maarja) en ik heb ook ruim 3 jaar lang afscheiding. Ik ben wel slank gebouwd, maar ik heb niks veranderd qua eetpatroon ofzoiets. Dus ja ik weet niet zo goed wat ik moet doen, wachten? Denken jullie dat ik alsnog binnenkort ongesteld ga worden? Of toch ff naar huisarts gaan? Ja deel je ervaringen/adviezen/tips/meningen maakt me niet uit, help.

groetjesss

2 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Dat kan sommige zijn later ik heb op gezocht op internet geloof je dat er iets mis is bij je baarnmoeder ga dan even naar de dokter mij moeder werd niet ongesteld kwa eierstoken blaasjes zaten waardoor ze geen kinderen kon krijgen toch heeft ze er 2 gehat. En werf na de 18e wel paar keer ongesytely renden. Maar terug naar jou vraag maak je er niet druk om geniet dat je het nog niet ben wabd het is een hel ongestelt zijn pijn en sagerijnig je beny wat later als de rest het is geen wedstrijd  he wie het eerste ongesteld is de kans dat iets mis is bij je baarmoeder is klein maar als je je echt zorge over maakt ga naar de dokter die heeft ook zwijgplicht

Reputatie 2
Badge +4

Ik ben ook voor t eerst ongesteld geworden toen k bijna 17 was dus geen zorgen

Reageer