nog meer afvallen

• Anonymous
  • 0 reacties
Heei iedereer

ik vind mezelf echt een dikke koe ofzo.

Iedere keer als ik in de spiegel kijk zie ik allemaal vet.
Ik wil gewoon zijn als alle andere mooie gelukkige en dunne meisjes om me heen!!!

Het doet me pijn dat ik jiet zo kan zijn als hun

Ik MOET afvallen van mezelf!
ik ben een monster

Iedere keer als ik iets eet geef ik daarna over of ebruik ik laxeerpillen. Ook sport ik weer super veel. Eerst mocht dat niet van mn moeder omdat ze vond dat ik te dun was maar ik luister toch nooit naar dr.

Ik moet en zal afvallen!!
ookal weet ik eogenlijk dat het niet gezond is, ik kan en wil er niet mee.stoppen!!

ik weeg nu 46,5 kg , ben 1,87m lang

Wie weet er pleasee hoe ik nog meer kan afvallen??

xxx

29 reacties

STOP!!!
Weet je wel waar je mee bezig bent dit is niet gezond echt niet.
Vraag je dit af : Wil je in het ziekenhuis belanden?
Wil je naar een anorexia kliniek?
En als je daar bent en je wilt nog niet eten belandt je aan de sonde.
Bedenk dit nog eens voor dat je alles uit spuugt of lax gebruikt.
xxx
Hoop dat t goed komt
Hei
Ja ik weet waar.ik mee bezig ben en dat het niet gezond is, i don't care

Of ik in het ziekenhuis wil belanden? Als ik uiteindelijk doodga dan wel anders maakt het.me niet zoveel uit

Xx
He ik wou effe wat zegen ik heb ook anorexica gehad ik voelde me dik en was net een varken was ongelukkig nu nog steeds
ik begon me aftevragen wrm ik zo dik was toen woog ik 64. IK STOPTE MET ETEN IK GEEN HEEL VEEL JOGGEN S'MORGENS VOOR SCHOOL GING IK JOGGEN EN NA SCHOOL. avondeten deeden we tog niet zo samen had contenu ruzie met me moeder of broertje dus daar kwam ik altijd onderuit
todat de ergste dag kwam van me leven ik belande in het ziekenhuis ik woog te weining ik woog 42  toen moest ik naar een kliniek en daar werd gedwongen om te eten door me vrienden ben ik gaan besefen wat ik deed was niet goed. me moeder steunden me nooit 😞 drm ben ik altijd me vrienden dankbaar voor die zwaare tijd nu weeg ik 48 dus het gaat al weer beter met me ik eet nog wel gezond en ik moest ook stopen met sport anders zal dat me dood worden drm uitkijken wat je doet plz leer hier van (trouwens lengte 1,69)  x
Heeii xxlive
Wat kut dst je dat hebt meegemaakt!!

of ik erval zal.leren weet ik nit, want zover komt het toch niet bij kij, maar ik vind het super goed van je dat je je verhaal hier hebt verteld!!
respect!!

xxx
Heyhey,

Op dit forum mogen we geen pro ana tips geven, en dat is wel wat jij vraagt.
Ik ben heel pro ana (alleen bij mezelf, niet bij andere) en heb boulumia. 

Ik snap je afval drang, die heb ik ook.
Maar afvallen gaat je Uiteindleijk neit gelukkig maken.
Je voelt je echt veel beter als je kan eten zonder de callorieen te checken. Als je niet constand hoeft te sporten. Als je een koekje kan nemen. Als je een goed gewicht hebt en t dus neit meer altijd koud hebt en hpgeen energie hebt,

ik weet dat je t niet wil, maar probeer met mensen te praten
en zijn op pro ana sites enzo ook altijd mensen die dingen posten met hun kik ofzo die je willen helpen beter worden
dat is anoniem, als je t niet direct durft te vragen aan iemand
maar ga anders alsjeblieft naar ej huisarts ofzo

weet je, je bent nog tien keer zo knap als jij nu 10 kilo aankomt
dat weet ik zeker

heel veel sterkte en liefs,

pheebz

ps., je bent niet alleen
Hii,

Ik ken het maar je krijgt zo ondergewicht en dan word je in het ziekenhuis opgenomen.
En dan word je daar bijgevoed. En als je vet op je buik kwijt wil kan je het best buikspier oefeningen doen en sommige delen is geen vet
maar spiermassa. Plus als je niet goed eet kan het je spieren aantasten.

Groetjes
PandaGirl die het zelfde doet
Heei pheebe en pandaGirl,

Pheebe:
ik denk wel dat afvallen me.gelukkig gaat maken
Inderdaad, praten wil.ik echt niet , sorry :(

10 kilo aankomen? Dat is super veel. Sowieso aankomen wil.ik niet,.dus laat staam 10kilo!

pandaGirl:

Dat ik dan in het ziekenhuis opgenomen word masjt me.denk.ik niets.meer.uit. misschien gaan mensen dan eindelijk inzien dat het.niet goed.met me.gaat.

Xxx
Hoi,

Ik slikte eerst pilletjes voor mijn ADHD en ik eete altijd al heel slecht omdat ik neit lang aan tafel kon zitten en heel veel dingen neit lust.
maar toen ik die pilletjes ging slikken had ik ineens heelemaal geen honger meer, ijgenlijk nooit.
dat was 2 jaar trug(ik was toen 13) ik was iets van 160 ongeveer en woog doordat ik niks meer kon eeten 29 kilo.
ben toen opgenomen in het ziekenhuis, geleik gestopt met pilletjes. mocht neit meer naar school, neit meer sporten, neit meer lopen of niks.
terweil ik er zelf neit eens voor had gekoozen.
en ijgenlijk vind ik het heel dom van je dat je daar nu wel zelf voor kiest, ik snap dat het messchien neit makkelijk is om normaal te eten, maar zo ijndigen als mij is ook geen pretje. ik weeg nu uitijndelijk 42 kilo(1.68) is nog steeds te dun maar neit zo erg als toen 29 kilo. 
ik hoop dat dit bericht je oogen een beetje opent over hoe ge vaar lijk je nu bezig bent.
gr mees
Heey wannabeloved! Ik ben zelf een nongen van 1.78m en ik ben 48 kilo en ik vind mezelf te dun! Meeste mensen zeggen dat ook en tot kort toe kon je mn ribben nog tellen! Ik ben juist aan het aankomen en onze huisarts zegt ook dat ik niet heel veel verder moet afvallen can wat ik nu ben!
Je bent een super slanke lange mooie meid! En echt, jongens vallen niet op super slanke meiden!
Het is juist mooi als er een kleim beetje spek aan de botten zit!
Hoi,

Ik slikte eerst pilletjes voor mijn ADHD en ik eete altijd al heel slecht omdat ik neit lang aan tafel kon zitten en heel veel dingen neit lust.
maar toen ik die pilletjes ging slikken had ik ineens heelemaal geen honger meer, ijgenlijk nooit.
dat was 2 jaar trug(ik was toen 13) ik was iets van 160 ongeveer en woog doordat ik niks meer kon eeten 29 kilo.
ben toen opgenomen in het ziekenhuis, geleik gestopt met pilletjes. mocht neit meer naar school, neit meer sporten, neit meer lopen of niks.
en ijgenlijk vind ik het heel dom van je dat je daar nu wel zelf voor kiest, ik snap dat het messchien neit makkelijk is om normaal te eten, maar zo ijndigen als mij is ook geen pretje. ik weeg nu uitijndelijk 42 kilo(1.68) is nog steeds te dun maar neit zo erg als toen 29 kilo. 
ik hoop dat dit bericht je oogen een beetje opent over hoe ge vaar lijk je nu bezig bent.
gr mees

Hii Mees,

Ik ken het wat jij had. Ik had dat vroeger ook alleen ik werd gepusht om te eten.
En kreeg speciaal eten van mn moeder. Maar daar ben ik al jaren meegestopt.
Ik ben dezelfde lengte als jou en ik doe nu hetzelfde als WannaBeLoved.
- Onnodige quote verwijderd -

Hoi @PandaGirl.,

maar als je tog weet hoe erg het is om heel zwaar ondergwigt te hebben en dat je niks meer mag enzo waarom zou je er voor kiezen om dan weer die richting op te gaan?
gr mees
Hii Mees,

Ik ben alles gewoon zat okay?

gr. PandaGirl
Waarom wil je afvallen? Dat een jongen je mooier vind? Ik ben een jongen en ik vind te dunne meisjes echt niet aantrekkelijk! En je moet gelukkig zijn, als je in het ziekenhuis ligt lijkt mij niet echt dat je gelukkig bent!
Ik ben nu niet gelukkig en niemand zal me leuk vinden. Dus wat maakt het voor mij dan uit?
Hoi PandaGirl,

wil je erover praten? 
ik denk namelik neit dat afvallen je beter gaat laten voelen..
Ik praat nie. En wie zou me moeten helpen? Mn ouders? Die helpen me echt nie hoor.
@PamdeGirl, je kan er met ons over praten? Wij eillen graag naar je lepiisteren en je proberen een beetje te helpen. Als je een topic aan maakt, zul je zien dat er mensen willen helpen.
iderdaat wat @pheebe zegt

Maar @wannebeloved hoe is het nu met jou..?:o

greotjes mees
Heei mees

Ik wil nog steeds.afvallen.
Elke keer als ik in de spiegel kijk xie ik een dik monster.....

Ik weeg nu volgens mij uhmm 46 kilo :$
iedereen zegt dat het veel te weinig is maar ik voel me echt heel erg dik.....

Xxx
Hoi,

dat is ook nogal erg weinig voor jou lengte!!
ik weeg 42 kilo en ben 168 en ik heb al ondergewigt maar in jou geval is het nog erger!!
maar zoals ik al had gezegt:

ik hoop dat dit bericht je oogen een beetje opent over hoe ge vaar lijk je nu bezig bent.[/b][/i]
hoi,

hoe gaat het nu met je?

groetjes mees
Heii mees!!

Het gaat nog niet bepaald goed met me ofzo. Ik mag niet nig meer afvallen omdat ik anders anorexia zou krijgen. Dat.gaat toch sws niet gebeuren!!
Ik weeg nu iets van 45 kilo ofzo. (Ik weet het, ik ben dik....ugh)

Xxx
hoi @wannebeloved

Het is neit stom bedoelt.. maar ik denk al dat je tegen het randje van anorexia aanzit.
omdat je je zelf als dik ziet en je maar wilt af vallen terwijl je echt helemaal neit dik bent en je dus nergens voor hoeft af te valen..!
ik ben 19 cm kleinder dan jouw en ik weeg maar 3/4 kilo minder dus dan zou ik eerder dik moeten zijn in plaats van jou!!
en ik snap dat het heel moeilik is om te zien dat je egt neit dik bent en dat je precies goed bent zoals je bent, en ik zou zelf ook neit zo goed weten hoe ik jouw kan laaten zien dat je goed bent zoals je bent.. maar ik hoop dat je in ieder geval iets aan deze reactie hebt gehad!
weet dat er altijd mensen zijn die jou willen helpen en met je willen praten!
want je verdient al dit moeilik niet!!

groetjes van mees
Hii mees!!

Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik moet zeggen haha. T is laat en ben een beetje inspiratieloos vannacht :p

Sowieso heel.eg bedankt voor het reageren!
Ik heb sowieso Wat Aan je reactie!
Ondanks dat er veel mensen zijn die zeggen dat ik Niet dik ben/ te dun ben, blijf ik denken Dat Het niet zo.is. ik ga heel erg mn.besr doen om iets positiever naar mezelf te kijken. Misschien dat ik het dan inzie. Maar dat gaat denk ik nog wel een tijdje.duren. maarja beter laat dan Nooit toch?!

xxx
Ik snap eigenlijk heel goed dat je neit meer mag afvallen...

Van wie mag je niet meer afvallen?
Kan je het er met diegene over hebben waarom jij wilt afvallen en waarom de ander dat a,s een gevaar ziet?

Je zegt dat je nooit anorexia krijgt.
Ik denk dat iedereen die een eetstoornis aan t ontwikkelen is zichzelf voorhoud dat dat niet zo is. Het is natuurlijk ook niks moois om te zien. Zelf denk ik niet dat je anorexia krijgt, ik denk eigenlijk dat je het al hebt. Het is ***** om het onder ogen te zien, maar pas als je het accepteren en veranderen.

Nu ben je neit gelukkig. Dus als je blijft doen wat je nu doet word je ook niet gelukkig. Wil je gelukkig worden dan moet je iets veranderen.
Top om te horen dat je er je best voor gaat doen!

Liefs,meter,te en een hele dikke knuffel! ????
Pheebz

Reageer