Vraag

Nieuwe beugel

  • 12 July 2021
  • 7 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii, ik heb donderdag mn afspraak voor foto's te laten maken van mn gebit en alles maar ik vroeg me af of ze in de zomer vakantie ook een beugel plaatsen weet iemand dat toevallig? Of dat ik echt tot na de vakantie moet wachten?

 

Liefs.


7 reacties

In principe gaan tandarts- en orthodontiepraktijken gewoon door in de (school)vakanties. Het kan zijn dat bepaalde medewerkers of de orthodontist zelf op vakantie is, maar dan zal er in ieder geval vervanging geregeld worden opdat het werk door kan gaan. Succes alvast!

@eenanoniemejongen1 
Ohhh super bedankt voor je reactie! Ja ik heb gewoon  geen zin om 6 weken ofzo te wachten hahaha! We gaan t zien :))

onnodige quote verwijderd


Haha geen probleem! Ja, ik snap wel dat je niet wil wachten. Ik weet niet hoelang ze nodig hebben om je foto’s te bekijken maar waarschijnlijk kan je aan het eind van de vakantie wel terecht.

Het plaatsen van de beugel en de eerste dagen zijn niet mega prettig, maar je went er al best snel aan - althans, dat was bij mij het geval.

onnodige quote verwijderd


Ja ik was ook best bang voor de pijn hahaha heb alleen maar horror verhalen dr over gehoord! 

Ja ik was ook best bang voor de pijn hahaha heb alleen maar horror verhalen dr over gehoord! 

Ahw, don’t worry. Het is wel vervelend, maar komt echt wel goed! Gewoon veel soep en gebakken eieren haha 🤍

Reputatie 1
Badge

onnodige quote verwijderd


Hoi Emma ik heb eerst een vraag bij welke orthodontist zit je want het kan verschillen mijn orthodontist is in de vakantie gesloten dus het verschilt 

@loreentje_2008 
Ik vermoed dat ze dat niet wil/kan zeggen i.v.m. met de anonimiteit op het forum, maar het klopt inderdaad wel wat je zegt.

@Emmaaaa je kan nog even kijken op de website van je orthodontist of even bellen. Of ben je al geweest? :)

Reageer