Vraag

Niet willen ontbijten

  • 10 June 2021
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Ik heb meestal om 7.15 mijn wekker staan en daarna ga ik naar beneden, ik moet dan ontbijten van mijn moeder. Ik zit dan gewoon helemaal vol ik hoef echt niet meer te eten (voor mijn gevoel dan). Het voelt alsof ik net al een paar keer ben ontbeten. Ik heb al een paar keer niet ontbeten en had op school daar geen last van. Ik wil niet eens afvallen maar ik kan het gewoon niet, mijn moeder dwingt me om te eten en ik eet dan meestal toch. 

Heeft iemand tips ofz?


3 reacties

Heyy

 

Het is wel handig om te ontbijten s’ochtends.  Het ontbijt is namelijk de belangrijkste maaltijd van de dag omdat je spijsvertering dan op gang komt.

 

Misschien kan je het hier met je moeder over hebben. Vertel haar dat je s’ochtends gewoon geen/niet veel honger hebt. Je kan haar voorstellen om s’ochtends wat minder te eten. Bijvoorbeeld een stuk fruit zoals een banaan of een appel.. Zolang er wel iets in je buik zit dat is wel belangrijk🙂

 

Groetjes van mij!

Bedankt voor je tip! zal ik doen!

Reputatie 1
Badge +2

Hi! Misschien eet jij gewoon meer in de avond en/of middag. Ik heb hier ook last van. Ik heb 's Ochtends ook nooit trek. Maar ik heb een tip. Ik zou als ontbijt in plaats van broodjes een banaan eten. Dan heb je alsnog iets gegeten. En een banaan werkt bij mij altijd goed voor het opstarten van het spijsverteringskanaal. En praat erover met je moeder! Suc6 xx

Reageer