Vraag

niet tanden poetsen


Reputatie 1
Badge +2

Hoii! Ik heb zeg maar een soort van probleempje want ik poets eigenlijk bijna nooit mijn tanden… ik weet dat dat dit heel vies is en ook helemaal niet goed voor je gebit maar ik ben er aan gewent om het niet te doen… soms denk ik dan in de avond ja ik moet echt mijn tandenpoetsen maar dan heb ik er gwn geen zin in. Ik heb ook gwn een elektrische tandenborstel dus het kost niet zoveel moeite?! Heeft iemand miss tips dat ik er gwn aan kan wennen om in de ochtend en avond mijn tanden te poetsen?


10 reacties

Badge

ik poet zelf mijn tanden bijna nooit

 

 

Als je ooit een vriendje of vriendin wil zou ik het toch maar doen.  Anders wil niemand meer je zoenen.  Ik zou dat iig echt vies vinden. 

Hey , ik zou gewoon eerst beginnen om het elke avond te proberen. En dan als dat lukt de ochtend en avond doen.  Tips kan ik niet echt geven. Behalve gewon een beetje vroeg je tanden poetsen in de avond.  Bijvoorbeeld 9 uur ofzo.  Dan is de kans kleiner dat je het niet doet dan dat je het rond 11 uur doet. 

Misschien helpt het bij jou, om regelmaat te doen. Dus rond dezelfde tijdstip te poetsen.

 

Hopelijk heb je er iets aan. 

Groetjes Gebruiker c 

Je moet er gewoon aan wennen en een routine opbouwen. Bedtijd = wc, tandenpoetsen, omkleden, slapen.

Als je dit vanaf nu elke dag gaat doen, voelt het over twee weken alsof je dit al jaren doet.

Maar alsjeblieft poets je tanden, buiten dat je jouw omgeving er een plezier mee doet, kan het je later heel wat spijt schelen als je het nu aanpakt.

suc6 ermee

Badge

ik heb al een lief die poets zelf haar tanden niet

Badge

hallo ik poet zelf bijna nooit mijn tanden ik heb 3 gaatjes in mijn tanden 

Reputatie 2
Badge +1

ik heb 4 dagen mn tanden niet gepoetst maar k ben gwn te lui

Reputatie 2
Badge

Het is belangrijk om je tanden te poetsen om schade te voorkomen. Dit is wat de tandarts ook altijd zal adviseren.

 

Een goede manier om jezelf te motiveren om toch tanden te gaan poetsen is om te fantaseren hoe stom een tand operatie / reparatie kan zijn, als je heel veel pech hebt moeten tanden getrokken worden wat nog meer zeer doet. EN je moet misschien een nep tand als de getrokken tand een volwassen tand is.

 

Dus blijf gewoon je tanden poetsen en probeer niet lui te zijn. VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN

Reputatie 2
Badge

Jezelf belonen als je een week normaal je tanden heb gepoetst? Dan wordt het ook een gewoonte.

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb hetzelfde probleem maar ik probeer wel gwn m'n tanden te poetsen ja

Reageer