Vraag

Nep ziek???!

• 21 april 2016
  • 1 reactie
  • 228 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben net 15.

Vorig jaar had ik zo nu en dan een dagje geen zin in school en toen zei ik dat ik mij heel erg ziek voelde. Koorts had ik niet dus wilde mijn moeder naar de dokter gaan met mij. Ik was zo bang dat de dokters het zouden merken maar het was /is gelukkig niet zo. Toen we een aantal afspraken bij de dokte hadden gehad bleek ik het prikkelbare darm syndroom (PDS) te hebben. Ik was dus nep ziek en blijk echt iets te hebben. Ik voel mij nu ook zo omdat ik er zelf in ben gaan geloven. Ik mag geen mobiel meenemen naar bed van mijn moeder. (Wat een onzin.) Maar dat doe ik nu dus stiekem omdat ik anders bang ben dat ik eerder ga slapen en dan zouden ze het door hebben. Vandaar dit bericht ook zo laat. Ik kan het aan niemand vertellen omdat het dus echt PDS blijkt te zijn. Dat houd in dat je je hele leven buikpijn hebt maar als dat echt zo is, dat wil ik ook niet.

Help kunnen jullie mij helpen?

1 reactie

Wat ik dus begrijp is dat je geen zin had in school en je hebt je ziek gemeld. dat doet iedereen weleens wel balen dat je moeder dan met je naar de dokter gaat, omdat je je dan niet lekker voelt. Maar je hebt dus PDS. dat komt echt niet omdat je erin bent gaan geloven dat je ziek bent. maar wat bedoel je met maar dat doe ik nu dus stiekem omdat ik anders bang ben dat ik eerder ga slapen en zouden ze het door hebben?

Reageer