Nat vloeistof in mijn ondergoed

  • 18 November 2018
  • 4 reacties
  • 644 Bekeken

Badge +2
Hoii! Ik heb laatste tijd last van nat vloeistof in mijn ondergoed ik mastrubeer niet en als het hard word is het wit soms zit er créme achtig wit spul bij gek is dit? Nu ik in bed lig voel best veel maar dat heb ik soms weten jullie wat dit is en wat ik moet doen? Ik ben echt een ongemakkelijk kind en vind het lastig om het tegen Mn moeder te vertellen

4 reacties

Heyy, volgens mij is de vloeistof gewoon afscheiding. Afscheiding is heel normaal en belangrijk. Het houdt je vagina schoon vanbinnen. Het is dus niets of je zorgen om te maken, alle meisjes hebben het! (ik weet niet echt zeker hoe het met jongens zit...)
Hoi

Zoals Dini zei, is dit waarschijnlijk afscheiding. Als je wilt voorkomen dat het op je ondergoed komt, kan je inlegkruisjes dragen. Dat zijn een soort minimaandverbandjes die je in je ondergoed kan plakken. Je zou dit op het boodschappenlijstje kunnen zetten, of ze zelf kopen.

Groetjes
Kenshin
heee,

Zoals je het beschrijft is het afscheiding ja. Dat is heel normaal, elk meisje krijgt dat. Niks om je zorgen over te maken!
Hoi,

Naast dat het vervelend kan zijn en het je een natte onderbroek op kan leveren, kan het geen kwaad. Het is waarschijnlijk gewoon afscheiding.

Een inlegkruisje lijkt me een goede oplossing, zoals @Kenshin al zei. Zorg verder dat je je vagina gewoon goed schoonmaakt en je ook gewoon 's ochtends en 's avonds een schone onderbroek aantrekt.

Ik snap dat het wel ongemakkelijk kan zijn dit tegen je moeder te zeggen, maar zij zal je waarschijnlijk wel snappen. Zij is tenslotte ook een vrouw.

Gr. Pin

Reageer